Dummst Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det ryktes at det har kommet ny update. Jeg ser ikke denne om jeg prøver verken fra telefonen eller Companion. Tror det kan skyldes at jeg kjører russisk firmware. Lurer derfor på om noen som kjører standard firmware får oppdatert. Vil nødig re-flashe hele telefonen om det kun er et rykte. Verdt å merke seg at den har samme versjonsnummer som sourcekoden til det som ryktes å være "the big multitouch update". Nettopp derfor jeg er litt ekstra ivrig på å finne ut av dette. Det er dog ikke 2.2 det er snakk om. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det ryktes at det har kommet ny update. Jeg ser ikke denne om jeg prøver verken fra telefonen eller Companion. Tror det kan skyldes at jeg kjører russisk firmware. Lurer derfor på om noen som kjører standard firmware får oppdatert. Vil nødig re-flashe hele telefonen om det kun er et rykte. Verdt å merke seg at den har samme versjonsnummer som sourcekoden til det som ryktes å være "the big multitouch update". Nettopp derfor jeg er litt ekstra ivrig på å finne ut av dette. Det er dog ikke 2.2 det er snakk om. Nei, tviler på at denne updaten har kommet enda. Har ikke fått noe på min enda... Så du trenger ikke reflashe. x10 vil aldri få en 2.2 update, dessverre, men folka på xda jobber med en custom 2.2 rom (men den er full av bugs) Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Takk for forsøket! Ser ikke ut til at noen på XDA har fått fingrene på update heller. Regner derfor ryktet som busted inntil videre. Er urovekkende klar over null oppdatering til 2.2 Endret 15. januar 2011 av Dummst Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Null stress Hehe, det er bra men har en følelse av at det ikke er lenge til den kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå