simalarion Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Merket foerst at spill linken paa hw.no gikk til gamer.no og ikke spillverket, var sikker paa at det var feil men naat jeg skriver spillverket.no i adressefeltet kommet informasjon om et nytt sammarbeid opp. Hva, naar og hvor hw.no?, merklig at dere ikke skriver noe. (tab greia har ikke norskt tastatur) Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det er en sak om dette på gamer.no Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Denne saken ble kjørt ut på alle sidene i nettverket, inkludert gamer.no og spillverket.no, 4. januar i år :-) http://www.hardware.no/artikler/naa_starter_vi/80278 I tillegg har det blitt sent ut et par pressemeldinger fra både Edda Media og A-pressen om fusjoneringen. http://eddamedia.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Content_5583&Content_5583=5598:17155::0:5580:1:::0:0 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Et annet grep har skjedd på den kommersielle siden. For at vi skal kunne levere innholdet vårt gratis, er vi naturligvis avhengig av inntekter fra annonser, men det skal ikke gå på bekostning av leseropplevelsen. Derfor har vi gjort følgende endringer: - Vi har kuttet ned antall annonseplasser med over 30 % - Vi kutter ut generiske annonser. Annonser må heretter være relevante for nettstedets tema og lesere Det her jeg faktisk merket når det er nevnt. Videre virker det som hoder har rullet her, virker videre som de som kastet ut Gamer.no er kastet ut selv, ellers er det lite troverdig at de ville komme inne i varmen igjen (muligens en muhahaha her). Trolig var jeg forutinntatt pga jeg heier på gamer.no men spillverket var dårlige greier. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kasta ut Gamer.no? Var det ikkje dei som ikkje ville være ein del av tek.no? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vel nå var det heller snakk om å enten bli kjøpt opp eller kom dere ut av tek-nettverket. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Kasta ut Gamer.no? Var det ikkje dei som ikkje ville være ein del av tek.no? Trolig, men det er altid en grunn til det. Lurer da på om det er den grunnen som nå er forsvunnet ). Men hva som egentlig skjer for nok ikke vi forumbrukere vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå