sniperscope Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei (: Jeg har tenkt og begynne og ta en del bilder. Så jeg har sett mange har hatt et program, når du tar bilder kommer bilde direkte opp på pc skjermen din. Det jeg lurer på er hva heter dette programmet? (: Hadde også vært hyggelig om jeg hadde får noen råd om andre praktiske programmer(: Jeg har photoshop cs5 allerede. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hva for et kamera har du? Har du Canon kan du ofte bruke Canon EOS Utility, som fulgte med kameraet. Lenke til kommentar
sniperscope Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Hva for et kamera har du? Har du Canon kan du ofte bruke Canon EOS Utility, som fulgte med kameraet. Jeg har et Sony DSLR A390L Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har ikke erfaring med Sony, men start med å kikke på programvaren som fulgte med. Lenke til kommentar
sniperscope Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Det skal jeg gjøre vettu (: Takk uansett Lenke til kommentar
sniperscope Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Har ikke erfaring med Sony, men start med å kikke på programvaren som fulgte med. Jeg fikk inn noen få programmer men vet ikke helt om de gjør det jeg ønsker x) Jeg fikk disse programmene: Image Data Converter SR Ver. 3, Image Data Lightbox SR og PMB Men jeg vet ikke helt om disse gjør sånn at jeg kan ta bilder og de kommer direkte opp på pc'en min Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det kalles "tethered shooting" - de største modellene har støtte for dette, men jeg vet ikke om A390 kan.. Lenke til kommentar
sniperscope Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Vet du hvor jeg kan finne dette ut? (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå