Dahl Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Har han ikke lagret de i gif-format da? Det sto det iallefall i kilden . Enig at pnktumene foran burde vekk. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Nei! Filen heter logo.jpg Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Bra at du sier hva som er galt! Da fjerner jeg de punktene. Blir vel kanskje litt 7317 på en måte.. ("Teit" skrevet slik for å understreke) Pilene er vel kanskje litt billige også, ja. Skal se om jeg finner på noe annet... Er klar over at det bildet ser litt skrot ut akkurat der, men jeg tror ikke det er noe man legger merke til sånn uten videre. Jeg kan jo se at HW-logoen (ikke logoen, men bildet ved siden av) er komprimert også, men bare når jeg prøver å se det. Takker for forslagene! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Åkei. Nå har jeg skiftet ut pila til en som ikke er i custom-shape-lista i photoshop ( :wink: ) og ordnet slik at pila bare er på den siden du er. Synes kanskje at menyen nå skiller seg litt lite fra resten av siden. Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har et genialt forslag for å skille den litt mer? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ...helt OK side...men du: lens flare er uuuuuuuuut! Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du må unnskylde meg, men jeg kan ikke kalle denne siden for ei god side. Jeg synes siden er bra jeg. Den kan nok trenge litt mer jobb, men er definitivt et godt utgangspunkt. Liker bra det grønne mot det grå. Kanskje du skulle prøve å få det grønne til å virke litt mer glassaktig? Du bør også gjøre alle knapper i web'en til en del av designet. Ser du har en vanlig "submit"-knapp på en av sidene. Bytt den ut med grafikk, eller bruk stylesheets til å forbedre den. Du kan med fordel gjøre noe mer med de grå rammene også. Uhm.. er det med grafikken fikset allerede? Jeg ser det ihvert fall ikke med første øyekast. Kan være jeg må sette brillene på Tror ikke Gif er løsningen her. Gif er ikke spesielt bra til bilder der du har store graderinger vs filstørrelse. Tror heller du skal vurdere å øke kvaliteten på jpg litt (hvis det er et problem). Edit: rggggggh.. får aldri med meg side 2 av tråden, før jeg skriver et innlegg. Tror jeg begynner å bli gammel Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Synes den ser veldig greit ut jeg, men hvilken relevanse har egentlig binær tallene i logo'en på en side som skal handle om racerbiler? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Synes den ser veldig greit ut jeg, men hvilken relevanse har egentlig binær tallene i logo'en på en side som skal handle om racerbiler? Hm... Er vel mest for at det skal se tøft ut det, da vet du :wink: :oops: .... Ligger faktisk en messenger-logg på venstresida i logoen... Skal prøve å få logoen litt mer glassaktig.. har faktisk tenkt på det jeg og. JPG-qualityen i Photoshop ligger på 58. Kan prøve å sette den opp og se hvor mye som skal til før "gromset" blir borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå