Gå til innhold

Kommentarer/tips/kritikk til ny side..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar!

Har nå laget det grønne feltet omtrent 30px mindre, lagt på hover-effekt og ellers fikset litt småbugs. Har lagt til "margin-bottom: 0px" i css, slik at den skal gå helt ned i bunnen.

Dårlig design. Og jeg skjønner ikke meningen med å bruke php i dette tilfellet...

Kan du utdype det med dårlig design litt?

Jeg bruker php for å slippe å gjøre om på alle sidene hvis jeg skal gjøre om på for eksempel menyen. Handlevogn.php og bestill.php kan dessverre ikke gjøres på den måten, derfor er de "egne filer".

@kd:

Jeg bruker et include-script som ser slik ut:

<?php

$sjekk_side = isset($side);

if ($sjekk_side == 1)

{ 

if (@fopen("texts/$side.txt", "r"))

{ 

include ("texts/$side.txt"); 

}

if (!(@fopen("texts/$side.txt", "r")))

{

include("texts/404.txt");

}

}

if ($sjekk_side <> 1)

{

include("texts/forsiden.txt"); 

}

?>

404.txt blir dermed inkludert hvis det ikke finnes noe fil som heter verdien av $side.

Lenke til kommentar

Hm.... Siden er på en måte basert på en tabell som er 100% prosent høy (css) med tre celler slik at siden blir delt i tre. Har vanskelig for å forestille meg at det hadde blitt bra om denne tabellen hadde justert seg etter høyden på selve teksten... :-?

Har dog laget noe greier i Photoshop. Her. Var det det dere mente? Synes ikke det ble bedre, egentlig..

Lenke til kommentar

Synes den var ganske stilig slik den er nå 8)

Men:

- Du skal vel ha noe mer på logoen? Radiostyrte biler AS eller noe sånt? Ble liksom litt tomt slik det er nå

- Likte ikke helt punktumene foran linkene i menyen :-?

Men som sagt, så bra ut :wink:

Lenke til kommentar

Ok! Takk for forslaget om pilene. Skal prøve å få til noe sånt, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Jeg kan jo ikke bruke $side, fordi blant annet handlevogna er en "egen fil". Jeg finner nok en løsning...

EDIT: Dumme meg.. jeg kan jo bare sette inn pilen som et vanlig bilde der... :oops:

Det er vel ikke så veldig mye som er "standard" photoshop som jeg har brukt, da. Må vel i tilfelle være "lens-flare"'n du sikter til.. Synes du det ødelegger så mye bare fordi du vet at det blir generert av Photoshop i stedet for at jeg tegner det manuelt?? Punktumet foran menyvalgene er der fordi jeg synes det ser tøft ut. Vurderer dog å ta dem vekk, siden flere her har sagt at de ikke liker dem... Men er slike ting nok til at du ikke synes det kan kalles et design? :-? :shrug:

Lenke til kommentar

Du må unnskylde meg, men jeg kan ikke kalle denne siden for ei god side.

Først og fremst vil jeg si at bruk av punkter, ..:sånt:.. og andre "tøffe" ting bare ødelegger alt. Det blir rotete etter min mening. Må ikke være enig med meg! :D

Det er ikke bare lens-flare. Pilene er også fra Custom Shapes. :D

Til slutt vil jeg si at du må jobbe mer med grafikken. Ta en titt her f.eks (du burde ha lagret i .gif format):

green.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...