Essem Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Har hørt flere si at blazer er et plagg som ikke bør brukes i vinterhalvåret, men jeg vet det er delte meninger om dette. Så synes dere det er enkelte anledninger man kan bruke en mørk blazer om vinteren, eller er det utelukkende et sommerplagg? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Kan fint brukes om vinteren. Navy og beige blazer må selvfølgelig unngås. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Navy blazer må selvfølgelig unngås? Dummeste jeg har hørt på lenge. Beige kan være vanskeligere å kombinere bra, det skal du ha, og det kan se litt malplassert ut, men navy? Neste er vel at man ikke kan bruke navy dress om vinteren heller... Endret 15. januar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Navy blazer må selvfølgelig unngås. Lol 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Kan fint brukes om vinteren. Navy og beige blazer må selvfølgelig unngås. Hvis jeg skulle brukt blazer på vinteren ville det nok vært en navy. Sort blazer er sjeldent pent. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Tror vi har en litt forskjellig oppfatning av navy. Navy blazer forbinder jeg med dette: Lenke til kommentar
Ganzo Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Tror vi har en litt forskjellig oppfatning av navy. Navy blazer forbinder jeg med dette: Æhhh dette er en vanlig navy blazer Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Det vet jeg. Jeg sier jo det at jeg har en litt feil oppfatning av navy blazer. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Ser ingen grunn til at en blazer ikke skal kunne brukes om vinteren – da gjerne i et litt tykkere stoff som f.eks. tweed. Blazer kan, så vidt jeg vet, også brukes under en evt. frakk hvis det skulle bli virkelig kaldt. edit: glemte en «ikke», så innlegget mitt ble stikk motsatt av hva jeg mente. *facepalm* Endret 15. januar 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Blazer er ikke noe 'sesongbasert' plagg. 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Det vet jeg. Jeg sier jo det at jeg har en litt feil oppfatning av navy blazer. Hvorfor uttaler deg så bastant da? Når du i tillegg vet selv at du har feil oppfatning. #fail Endret 15. januar 2011 av Kavinsky Lenke til kommentar
Populært innlegg cbfn Skrevet 15. januar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Det vet jeg. Jeg sier jo det at jeg har en litt feil oppfatning av navy blazer. Man burde også unngå å bruke t-skjorte om sommeren, men jeg har en litt feil oppfatning av t-skjorte: Endret 15. januar 2011 av Christian B 15 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Tror vi har en litt forskjellig oppfatning av navy. Navy blazer forbinder jeg med dette: 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Postene til matsemann 94 i denne tråden er rett og slett noe av det dummeste jeg noen gang har lest. Er det faen meg mulig? 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Haha, fyfaen. For å bidra: Blazer er ikke sesongbasert som flere her alt sier, og man kan fint bruke det på vinteren. Det er også blazere i tyngre stoff som passer bedre til vinteren enn de av lettere stoffer. Lenke til kommentar
Dark Jedi Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Blir som å mene at bukser ikke kan brukes om sommeren. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Merker jeg har vært borte fra forumet en stund. Masse gullkorn på MoV nå! Men til trådstarter, som halvparten her har sagt. Blazer kan brukes like mye på vinteren som sommeren. Men det er kanskje en fordel med en frakk eller trenchcoat over, så du ikke fryser i hjel. Og navy kan definitivt brukes om vinteren! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Nei, navy skal selvfølgelig unngås på vinteren. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Hva er din oppfatning av navy? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Dette er min oppfatning av navy. Klart man ikke kan gå i slikt på vinteren, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå