Gutt17 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det har seg sånn at jeg snakker med ei jente på msn. Vi har prata mye om å møtes osv. Men Jeg er usikker på om hun er ei jente jeg kunne blitt sammen med. Men hun hadde på cam på msn i dag å da syns jeg hun var veldig pen (syns jo det fra før og) men nå var hun ekstra pen. og fine pupper! Men hun er korthåret og snuser og det er ikke akkurat det drømmejenta mi er. Men kanskje jeg skal møte å se åssen følelser jeg for for henne. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mysterious Skrevet 15. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2011 Pass deg for jenter med kort hår! 12 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 what? ja for hårlengden må man virkelig passe seg for. Er dette en jente du har møtt irl eller bare over nettet? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Sorry, mac. Jenter med kort hår er ingenting å samle på, uansett hvor bra personlighet henne har! Dropp jenten, og finn deg heller en med langt og silkemyyykt hår... 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 kort hår? nei ligg unna!! 4 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Pass deg for jenter med kort hår! Sorry, mac. Jenter med kort hår er ingenting å samle på, uansett hvor bra personlighet henne har! Dropp jenten, og finn deg heller en med langt og silkemyyykt hår... kort hår? nei ligg unna!! Jeg håper inderlig dere tuller. 1 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Sarkasme og ironi er tingen. 1 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Hva er så farlig med at hun har kort hår? Å kan jo hende jeg for henne til å spare til langt igjen. Nei, jeg har aldri møtt hun i virkeligheten. Men har snakka mye sammen på msn i noen år faktisk. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 whaaat? Jenter med kort hår er søte go for it TS! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 @ TS: Nettopp! Du skrev jo i førstepost at du var usikker på om det er henne du ville satse på grunnet kort hår, haha. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Haha, nå må vi ikke gjøre han ennå mer usikker. Du kan jo møte henne på en nøytral plass. Klikker dere, så går det sin gang. Føler du ikke at det er noe der, så er det ikke verre å si at dere kan være som MSN venner, ETTER at du banger hun! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Om TS har en fetish for jenter med langt hår så er det jo ikke så rart at han tviler litt. Er selv litt skeptisk til jenter med kort hår. Radikal feminist? Lesbisk? Eller kanskje bare generelt tvilsom. Nok å ta av, så jeg holder meg til deilig langt hår! Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Hadde pult hu lett! Men jeg vil møte henne, så for vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hadde pult hu lett! Men jeg vil møte henne, så for vi se hva som skjer. Vel, da forstår jeg igrunn ikke problemet her.. Endret 15. januar 2011 av kammizez 3 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Regner med at vi møtes om ikke lenge. så for se hva som skjer. Vi skal på kino og kan hende vi holder hender osv da. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Lenge siden jeg har delt ut så mange tomler. Kan bare gjenta det som allerede har blitt sagt; du skal være ganske vill i nikkersen for å i det hele tatt vurdere en korthåret jente. 1 Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg syns det er rart at dere kritiserer TS så mye bare fordi han ikke liker langt hår. Jeg personlig, og de fleste av vennene mine, foretrekker jenter med langt hår. Det er rett og slett veldig, veldig mye finere. Finnes selvsagt unntak. Jenter som snuser er heller ikke spesielt attraktivt. Uansett, du skrev i åpningsposten at hun var digg. Så slik jeg ser det nøler du fordi at hun snuser? Syns det blir litt for tynt Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvor korthåret er jenten TS? Er det så kort: Eller så kort: Kommer ann på hva folk definerer kort som. Snus er jeg mer enig med, selv om det er litt tynt er det et svært minus i min bok om jenter røyker eller snuser. men det er min mening Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skjønner ikke hva som er så galt med kort hår, kom ikke her å si at de ikke ser bra ut de som er postet der oppe Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er vel det at langt hår forbindes med femininitet, og de fleste vil jo ha en feminin jente. Kanskje og det at noen automatisk trekker paralleller mellom korthårede jenter og hardbarkede feminister. Håret skal være rimelig fubar før jeg reagerer, men det spilelr jo inn på helheten såklart. Og det må være hår på hodet. Mildt sagt turn-off med skallede jenter imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå