dal3bo Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Fikk tidligere i dag denne meldingen fra kjære telenor, men har ikke funnet noen måte og løse problemet på... Din telefon er ved en feil satt opp med SMS-kvittering, som koster 35 øre pr. melding. Beløpet refunderer vi for perioden 1.5.2010 - 14.1.2011. Fra 15. januar må du betale for tjenesten. Hvis du ønsker å slå av tjenesten se brukerveiledningen for din telefon, denne finner du på Sony Ericsson sin hjemmeside. Hilsen Telenor noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvordan telefon har du da? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Meldingsinnstillinger? Rapport/Kvittering/Bekreftelse etc. Eller som telenor skriver til deg: Hvis du ønsker å slå av tjenesten se brukerveiledningen for din telefon, denne finner du på Sony Ericsson sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Dette er jo en Sony Ericsson tabbe! Telenor er jo bare snille som sier i fra! Du endrer innstillingene ved å gå inn på menyen når du er i meldingsinnboksen din :-D Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Leste en plass at Norge er det eneste landet der man må betale for sms-kvitteringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Sikkert en bekreftelse som man får på at personen man har sendt meldingen til har mottatt den Lenke til kommentar
jic Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Syns TS burde skifte emnetittel til noe annet, de fleste xperia tlf har sms leveringbekreftelse på fra dag 1 og det er kjent feil som har vært kjent i halvt år og forsatt melker teleoperatør penger på at kunde ikke er klar over det, syns det er positivt av telenor å sende mld til sine kunder og opplyse dem om det. Lenke til kommentar
dal3bo Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Syns TS burde skifte emnetittel til noe annet, de fleste xperia tlf har sms leveringbekreftelse på fra dag 1 og det er kjent feil som har vært kjent i halvt år og forsatt melker teleoperatør penger på at kunde ikke er klar over det, syns det er positivt av telenor å sende mld til sine kunder og opplyse dem om det. Telefonen er en xperia x10, På innstillingene på telefonen står det bare leveringsraport og dette er ikke valgt. Har heller ikke fått en eneste leveringsraport i hele mitt liv.. så hva dette er vet jeg ikke. på SE sine sider finnes ikke noe info. Lenke til kommentar
jic Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://m.dinside.no/853339/slaa-av-denne-innstillingen Lenke til kommentar
dal3bo Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 takker hadde android 1.6 før men har instalert 2.1. sikkert derfor det ikke er avhaket på innstillingene lengre takker hadde android 1.6 før men har instalert 2.1. sikkert derfor det ikke er avhaket på innstillingene lengre Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er vell trådstarter som har gjort en tabbe her... Lenke til kommentar
dal3bo Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Er vell trådstarter som har gjort en tabbe her... Er vell igrunn SE som har gjort en tabbe her, noe de ordnet opp i med oppdateringen til android 2.1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er vell trådstarter som har gjort en tabbe her... Er vell igrunn SE som har gjort en tabbe her, noe de ordnet opp i med oppdateringen til android 2.1 Rusher sikter nok til tittelen på tråden hvor du gir Telenor skylden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå