vikingkylling Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg kjøpte Dexter sesong 1 på DVD og så hele greia i strekk, så etter hvert kjøpte jeg sesong 2 også. Den var minst like bra og sluttet med en diger cliffhanger. Men jeg kjøpte sesong 3 og 4 i dag og begynte å se sesong 3, men noe stemmer ikke helt. Tar det i en spoiler for sikkerhetsskyld. Mot slutten i sesong 2 droppet Dexter Lila og ble sammen med Rita igjen. Lila prøvde å gjøre Dexter sjalu og ble sammen med Angel. (det ble i alle fall sterk hintet til det, og Angel sa han ikke hadde noe å tape uansett.) Doakes jaktet på Dexter hele tiden, og i den siste episoden tok han Dexter på fersken. De sloss, Dexter ble skutt i låret, men klarte å overmanne Doakes og sperre ham inne i det lille huset. To be continued... I starten av sesong 3 fikk jeg en rask oppsummering av sesong 2. Det er greit nok, men i oppsummeringen fant Lila Doakes og drepte ham, og Dexter drepte deretter Lila. And vips har alt returnert til normalt. Det er ingen som bryr seg om å jakte på Doakes lengre, Angel har ikke engang nevnt Lila og Dexter halter ikke engang. Debra ble sammen med han FBI-fyren i sesong 2, men han er ikke engang nevnt her. Alt Debra sier er at hun har gitt opp menn. Det er da ikke meningen det skal være sånn? Droppet de bare hele sesongavslutningen og startet på ny, eller mangler det noen episoder i DVD-boksen med sesong 2 og/eller 3? At Smallville kan neeeeesten drepe hele gjengen og rydde opp i to episoder er i tynneste laget, men å droppe hele oppklaringen fullstendig blir for dumt. Resten av serien er genialt, men dette var skuffende! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Tror du mangler noen episoder. Hvor mange episdoer av sesong to så du? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg dobbelsjekket nettopp boksen. Det er fem plater til sammen. De fire første inneholder hele sesongen, mens den femte er Special Features. Jeg så alle episodene på alle de fire platene. Og btw det står ingenting om at det er Season 2 Part 1 eller noe sånt. Endret 14. januar 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Men hvor mange episoder er det? For sesong 2 slutter ikke på den måten slik jeg husker det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Jeg tok en titt på imdb.com for å sjekke episodene der, og det ser ut som jeg mangler de tre siste episodene i den andre sesongen. Det er rart de ikke var med i boksen. Platene er merket 1 til 5, og den femte er Special Features. Teit. Men det er for sent å gjøre noe med det nå. Jeg har startet sesong tre, så det er ikke så mye vits å se de siste episodene når jeg vet hva som skjer. Jeg håper bare sesong tre og fire har alle episodene. Men når jeg har sett sesong tre skal jeg sjekke for eikkerhetsskyld og laste ned de siste episodene om de mangler. Endret 15. januar 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Har du "kjøpt" eller kjøpt DVD`en? Er det "kjøpt ned" fra nettet, vel da er det stor sjanse for at sesongene ikke er komplett. Har du kjøpt DVD`ene fra PK, Spaceworld, eller en butikk her i Norge eller fra en nettbutikk har du garantert gjort en feil i skippinga. Har du kjøpt DVD`ene i Patya, vel da har du fått en Patya-spesial svetta ut av en gammal XP-pc fra en sweatshop fra en bambus-hytte, eller kontoret til en mystifistisk byggning. Stor sjanse for at det er noe rart på plate fem, og ikke komplett idet heletatt. Endret 15. januar 2011 av Maury Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Hadde jeg lastet ned sesongen hadde jeg bare lastet ned de siste episodene også. Jeg kjøpte det i butikk her i Norge. Jeg tok en rask søk på Platekompaniet og cdon.no, og merkelig nok har begge to sesong 2 med fire disker. Jeg har med fem, og likevel er det ikke alle episodene? http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Dexter_-_Sesong_2/?id=NO1146346 Amazon.co.uk har med fem disker, men et annet cover. http://www.amazon.co.uk/Dexter-Season-DVD-Michael-Hall/dp/B001DXSX1G/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1295059772&sr=8-5 Lett skal det ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå