tyanddie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hei jeg trenger hjelp med dataen min.... jeg får ikke nett på spillene på dataen min. det har ikke noe med brannmuren min å gjøre... trenger hjelp så snart så mulig Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du må nok være litt mer utdypende her, å gjerne forklare hvordan du kan påstå at det ikke er problemer med brannmuren din i forhold til spillene. Antar at du kommer på nett med samme pc i form av browsing osv ? Lenke til kommentar
tyanddie Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 JA jeg kan bruke browseren Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Enda en del manglende informasjon her, men for å "hjelpe" deg litt på vei så skriver jeg dette: Hvordan leverandør har du? Har du vært i kontakt med leverandøren din? Kan leverandøren din har satt en sperre? (Som denne f.eks: Telenor) Har spillene fungert før? Er det bare spill som ikke fungerer, alt annet fungerer ? Har du andre pcer i huset? Fungerer spillene eventuelt på disse? Om dette er en bærbar maskin, fungerer spillene andre steder enn hjemme? Hvordan modem har du? Bruker du router? Har du eventuelt åpnet porter i routeren? Er dette kabel eller trådløst? Hvordan brannmur kjører du på pcen? Hvordan har du avdekket at det ikke er feil på brannmuren din? Hva har du testet? Neste gang du poster, skal du huske på alle disse punktene? Lenke til kommentar
tyanddie Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har telenor Jeg har ikke vært i kontakt med telenor ennå spillene har funket da jeg hadde en annen levrandør jeg har ikke bærebar data. jeg har bygd den sjøl, den har windows7 32bit jeg har ikke modem men jeg har en zyxel p2602 (følger med telnor abonomentet) jeg vet ikke om jeg har åpnet en port jeg bruker trådløs nettverkskort. jeg bruker helt vanlig windows brannmur Jeg har sjekket med alle innstillingene at det ikke er brannmuren¨ testet at brannmuren ikke slipper spillene igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå