Christian86 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 okei, jeg vet det første jeg vil høre er at P8000 ikke vil fungere. Vel av en eller annen bisarr grunn så dukker den opp på Isync med ikon og hele pakken, samme gjør T610. Problemet kommer når jeg skal synke via BT, da kommer bestandig meldingen "enheten er ikke tilgjenggelig" noen som kan forklare den? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har du stilt mobilen inn på søkbar-modus? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 det finnes ikke slik innstilling på min T610, enten på eller av. Uansett dette er føsrte gang den klikker sånn, men også første gang det er et annet sim kort i den, når jeg prøver. P800 er på søkbar og blir funnet men kan ikke synkes Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 På Apple sine sider står det: *** Not all phones work in all geographies. Check with your carrier before ordering a phone.Note: Lists of compatible devices are subject to change. Kan jo hende det er dette, men det hadde da vært litt merkelig.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 spsielt siden det oversatt til norsk kan tolkes til at telefonen ikke skulle fungert i det hele tatt i Norge. Med andre ord blir det enda rarer dersom det er tilfellet og den fungerer med Netcom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå