Gloms Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Logger inn på Xbox Live kontoen min på nettet for å kanselere gull medlemskapet. Når jeg trykker "fjern" ved siden av visakortet mitt kommer det opp en feilmelding om at det er en utestående betaling på medlemskapet. Prøvde ved nyttår og tenkte at siden det bare var 10 dager til neste betaling at man ikke kunne avslutte da, men prøvde nå et par dager etter at jeg hadde betalt for jaunar og samme meldinga kommer opp. Hvordan skal jeg få kanselert abbonementet mitt? Er så kjipt å bli trekt hver måned når jeg ikke spiller live lenger. Endret 14. januar 2011 av Gloms Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 siden det ikke går ved å bruke internet, hva er neste alternativ da? nummeret står på siden der, treffer du på en svenske så bare legg på helt til du treffer på en nordmann. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 siden det ikke går ved å bruke internet, hva er neste alternativ da? nummeret står på siden der, treffer du på en svenske så bare legg på helt til du treffer på en nordmann. Eller be om å bli satt over til en som er norsk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 var jeg litt rasistisk nå? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 var jeg litt rasistisk nå? Ikke mer enn nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå