Grreven Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Heisann! Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe seg ut av et abonnement som man har hos Tele2? Har ca 2 mnd igjen av det, men hadde vært fint å få gjort det nå Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Seff, ring dem og si u vil bryte aboet. Ved 2 mndr igjen kommer det på ca 400 tipper jeg. Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Seff, ring dem og si u vil bryte aboet. Ved 2 mndr igjen kommer det på ca 400 tipper jeg. Prøvde å ringe de, men tydeligvis var ikke kompetansen hos supporten deres høy nok til å gjøre det... "/ Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Seff, ring dem og si u vil bryte aboet. Ved 2 mndr igjen kommer det på ca 400 tipper jeg. Prøvde å ringe de, men tydeligvis var ikke kompetansen hos supporten deres høy nok til å gjøre det... "/ Hei Grreven, beklager dersom du ikke fikk hjelp via vår kundeservice. Kan du sende oss nummeret det gjelder på en PM så skal jeg sjekke opp dette for deg. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå