aXXo Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Som emnetittelen sier, kan jeg få tvilling sim hos elkjøp/lefdal etc.? Hva det koster? Noen som vet dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nei dette må bestilles fra levrandør her altså Netcom. Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) ? Forhandlere selger delsim til vanlig tvilling/ trilling-tjeneste samt mobilt bredbånd tvilling og aktiverer tjenesten der og da. Kostnad er jeg imdlertid mer usikker på... Kan nok variere litt mellom forhandlere. Endret 15. januar 2011 av Lorimar Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Telenor Tvilling kan ihvertfall fås hos en vilkårlig Telenorforhandler. Ser ikke for meg at Netcom tjener på å gjøre det mer tungvindt for forbrukeren? Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Ok! Men jeg har et micro-sim fra før av. Er det mulig å få enda et micro-sim som tvillingsim? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ok! Men jeg har et micro-sim fra før av. Er det mulig å få enda et micro-sim som tvillingsim? Ser ingen grunn for at det ikke skal gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå