oizann Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hei folkens. Hadde litt problemer med en maskin her tidligere i uka. Den endte opp i en boot loop på windows. Av en eller annen grunn ble det brukt "fixmbr" som da gjorde at den nå booter rett til win,får ikke opp grub med valg. Er Win Xp samt Linux Mint på maskinen. Mulig det er rotet med at Win delen\NTFS er satt som active i tilegg. Noen tips til hvordan jeg kan få tilbake GRUB??Nå kommer jeg kun inn i Xp. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du kan kanskje se på denne lenken og se om du lærer noe fra den. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 ... Allerede googlet.. Derfor spm dukket opp her.. Prøvd supergrubdisk også, uten hell.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Da kunne det _KANSKJE_ vært en ide å fortelle hvorfor gjenoppretting fra installasjonsdisk ikke virke. Endret 15. januar 2011 av Hårek Fjernet unødvendig video Lenke til kommentar
xaco Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 ... Allerede googlet.. Derfor spm dukket opp her.. Prøvd supergrubdisk også, uten hell.. Hva har du prøvd på supergrubdisk? Jeg mener å huske at det er en del valg på den disken. Denne linken kan kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Mod kan gjerne slette tråden... Problem løst Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hva med å fortelle hva som var galt? Så kan du kanskje hjelpe andre i framtiden med lignende problemer. Endret 15. januar 2011 av Runarbs 1 Lenke til kommentar
oizann Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Hva med at andre bare googler det? Lenge siden jeg har vært på forumet her,men husker jo hvorfor nå... Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hva med at andre bare googler det? Hvis man forteller hvordan man løste ting, og folk senere søker etter tilsvarende problem, enten her på forumet eller via google (eller andre søkemotorer), så kan det være at en av de øverste lenkene peker til denne tråden. Men liten mulighet for det slik tråden er nå Lenge siden jeg har vært på forumet her,men husker jo hvorfor nå... Slik jeg tolker dette så forteller det dessverre mye mer om deg enn forumet Endret 15. januar 2011 av Crowly Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Stenges etter ønske fra TS. Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg