Solav91 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har hatt min stasjonære pc tilkoplet tven (via en dvi-hdmi-kabel) i ca et års tid. skal nå kople tilbake til min ASUS 22" pc-skjerm, men får ikke respons fra den. Eneste tilfellet er hvis jeg starter maskinen opp med tv'en tilkoplet, for så å bytte om til pc-skjermen som går over en vanlig dvi-kabel. Når jeg da restarter maskinen, er pc-skjermen like død igjen. Har forsøkt å avinstallere skjermkortdriveren, og lagt den inn på nytt, uten hell. Har i tiden tv'en har vært tilkoplet byttet fra Vista til win7. Skjermen oppdages ikke av maskinen. Skjermkortet er et XFX geforce 8600GTS Noen forslag? Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Prøv å koble til PC skjerm, samtidig med TV skjerm og evt sett PC skjerm til Primary eller default i skjerm instillinger (Høyere klikk skrivebord > Skjermoppløsning). Mulig det hjelper. Vis ikke kan du prøve. 1. Skru av PC, trekk ut strøm. 2. Ta ut RAM kort og la dem stå ute i minst 10 min før du setter dem tilbake 3. Eventuelt resett CMOS eller ta ut BIOS batteri og la det stå ute en stund. 4. Start maskin med PC skjerm tilkoblet DVI-1 Endret 13. februar 2011 av R2B2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå