Nickless Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Får altså følgende feilmelding når jeg kaller på $dom->loadHTML($htmllink); DOMDocument::loadHTML() [domdocument.loadhtml]: Unexpected end tag : tr in Entity Her er hele koden. $url = 'Minlink'; $str = file_get_contents($url); $dom = new DOMDocument(); $dom->loadHTML($str); Hvis jeg skriver echo $str; får jeg opp hele siden som jeg prøver å hente. Noen som vet hva som kan være feil med tanke på DOMDocument? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hva er det du vil gjøre? $str inneholder jo kun innholdet fra file_get_contents()-funksjonen. Vil tro det er $dom du skal jobbe videre med. Du kan sjekke ut denne posten, kanskje den kan gi deg noen tips? (se bort fra xpath...) Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hva er det du vil gjøre? $str inneholder jo kun innholdet fra file_get_contents()-funksjonen. Vil tro det er $dom du skal jobbe videre med. Du kan sjekke ut denne posten, kanskje den kan gi deg noen tips? (se bort fra xpath...) Takker og bukker, fikk ut de verdien ved hjelp av koden du hadde skrevet, så leker meg litt videre med den til det jeg skal bruke det til Igjen, takker og bukker EDIT: Hva gjør du egentlig på denne delen $result = $xml->xpath('/html/body/div/table/tr/td/table/tr/td/table/tr/td/div/div/table/tr/ td/div/table/tbody/tr/td/p/font'); ? Endret 15. januar 2011 av Nickless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå