Romelu Lukaku Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva er det beste blandevannet? Og da tenker jeg spesielt på Kalinka 22 for øyeblikket. Noen med erfaringer og opplevelser? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Sprite og andre lignedne "klare" brus har jeg god erfaring med, det skjuler kalinkas søpplesmak uten at det smaker som utvanna sprite. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Snakker vi førstegangsdrikker her eller? Kalinka'n er bare på 22 % sier du? Det går ner'på med hvilken som helst brus som måtte passe tunga. Er det spritsmaken du er redd for burde du hvertfall ikke drikke. Mine erfaringer (men though med litt sterkere saker om du skjønner hvor jeg vil hen ) er at cola, sitronbrus og appelsinjuice smaker best ...blir forøvrig lettere og lettere å drikke det reint jo fullere du blir. Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Blandevannet gir vel ikke opplevelsene? Bland fruktjuice og brus som gir bobler og (vanligvis) spennende smak. Garantert masse drinkoppskrifter på nettet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå