Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Har tannlegen taushetsplikt for pasientene sine?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Med antall elever som tricell har postet flere ganger tidligere samt bosted han har oppgitt ørten ganger, er det bare en skole som passer.

Dere kan få lov til å ramse opp så mange skoler dere vil, men vær oppmerksom på en ting, dere vet ikke om jeg troller dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med antall elever som tricell har postet flere ganger tidligere samt bosted han har oppgitt ørten ganger, er det bare en skole som passer.

Dere kan få lov til å ramse opp så mange skoler dere vil, men vær oppmerksom på en ting, dere vet ikke om jeg troller dere.

Da må du jo ha drevet på med samme trolle prosjektet ganske så lenge, egentlig siden du registrerte deg på forumet.

Siden infon brukt i ganske mange tråder peker mot samme skole.

så respekt for bra trolling!

Et halvår posting bare for denne endelige trollposten er det jeg kaller arbeidsvilje som troll.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Du minner mer og mer om Sheldon Cooper :)

Dokumentforfalskning for å slippe fravær er noe Sheldon kunne funnet på tenker jeg. Kunne nok blitt en ganske morsom episode også.

Selv synes jeg det er helt på bærtur å forfalske dokumentasjon for å slippe én time fravær. Går du på VGS? Om du har én time fravær iløpet av et år, gir samtlige totalt blanke i det. Så snart du kommer inn på en høyskole eller et universitet (evt lærningsplass) etter VGS, er det ingen som noen gang kommer til å sjekke VGS fraværet ditt. Aldri. Denne ene timen vil heller ikke ha noe som helst å si for opptaket til en skole. Som du selv sa, så var det en menneskelig feil. Det er menneskelig å gjøre feil, og derfor også helt naturlig å ha en time fravær. Live with it. Kommer ikke til å hemme deg på noen som helst måte. Gi meg et godt eksempel, så skal jeg gå med på det.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Postet vel at han ville gå fra et år med mye fravær til et med null, er vel en mer mystisk overgang egentlig.

synest egentlig at tricell ble ganske stille nå

Alt du trenger å vite er at dette brevet skal vises til læreren på mandag så vil den ene timen bli fjernet. At dere sitter å spekulerer om hvilken skole jeg går på gjør ingenting.

Lenke til kommentar

Hadde forventet noe mer spennende siden du har brukt et halvår og 1100 posts på troll coveret ditt som elev ved den skolen.

Uten noen spektakulær avsluttning har du jo lekt troll i et halvår uten noe grand finale, det er jo mislykket troll :(

Trodde du gikk for suksess med dine visjoner, mislykket troll er jo ikke mye suksess.

Eller var visjonene bare trolling de også? :!:

Endret av cruzader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Passer ypperlig at jeg skal til byn på mandag morgen. Da stopper jeg på veien innom Årstad VGS og gir beskjed om at en elev kommer til å prøve seg på dokumentforfalskning vha. en oppfunnet tannlegetime og at jeg ser alvorlig på dette ettersom min egen far, som også er tannlege, har blitt utsatt for det samme.

Bare fordi du er så jævla sta.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...