Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Har tannlegen taushetsplikt for pasientene sine?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Folk som har høye mål (f.eks. å "starte et konsern"), men som samtidig har lett for å opptre uredelig for å nå dem, går alltid på en smell før eller siden. Om man har en ledende stilling i næringslivet, må man balansere på en smal line, det skal lite til før man faller og alt går til helvete. Men det er NETTOPP det som skjer hvis man ikke opptrer som man bør.

Ut fra denne tråden tror jeg trådstarter bør ta reality check og justere holdningene sine om han vil nå sitt karrieremål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter nærmere ettertanke så vil jeg ikke poste tannlege innkallelsene. Det er ikke vanskelig å redigere dem. Dette er ikke en skryte tråd om min redigering, alle hadde klart det.

Jeg poster ikke innkallelsene av flere grunner:

- stoler ikke helt på dere

- sikkerhetsrisiko pga sensitiv informasjon

- og pga denne, dere kan klare å fjerne Paint sensureringen med denne.

Kjempesmart. Kjekt å være på den sikre siden i tilfelle at man vedtar DLD ( http://no.wikipedia.org/wiki/DLD )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jaja, la det være. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skriver her.. men men

Jeg har fått svar på problemstillingen, og har kommet frem til en avgjørelse om at ekstra sikkerhet er ikke nødvendig. Hva som er sannheten spiller ingen rolle, det handler om hva du kan bevise. Jeg har egentlig vært borte i 1 time. Men jeg kommer ikke til å få dette fraværet og jeg kommer til å vinne kåringen for å ha minst fravær på skolen min, og det anses som Ultimat seier for meg. Jeg bryr meg ikke om den ene fraværstimen, da det ikke står på papiret.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

ro ro til fiskeskjær? :p

Men skal du få fraværet fjernet fra skolearena som målet ditt er, så må du jo sikte høyere enn læreren.

siden lærere ikke har tilgang til slette dette, bare endre det til gyldig fravær.

f.eks starte konsernet ditt og kjøpe opp IST

forøvrig relativt liten sjanse for at du blir eneste med null ugyldig fravær om du går på en stor skole.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Håper han blir tatt for dokumentforfalskning og at medelever finner ut at han er patetisk nok til å forfalske dokumenter for å få vekk en time fravær.

Det ville vært min "Ultimate seier".

Men da må jeg dessverre meddele at det kommer ikke til å skje, da sannsynligheten for å oppdage dette er minimal, kombinert med en lærer ser dårlig. Eventuelt så skal jeg i tillegg prøve å unngå at læreren overtar dokumentet, slik at jeg kan avslutte dokumentets eksistens og læreren vil ikke da ha noe gå på ettersom hun ikke husker tannlegen og nøyaktig min falske time.

ro ro til fiskeskjær? :p

Men skal du få fraværet fjernet fra skolearena som målet ditt er, så må du jo sikte høyere enn læreren.

siden lærere ikke har tilgang til slette dette, bare endre det til gyldig fravær.

f.eks starte konsernet ditt og kjøpe opp IST

forøvrig relativt liten sjanse for at du blir eneste med null ugyldig fravær om du går på en stor skole.

Jeg glemte å si at dere må gå til side 1 inne på den linken da vil dere forstå funksjonen til programmet.

Lenke til kommentar

Håper han blir tatt for dokumentforfalskning og at medelever finner ut at han er patetisk nok til å forfalske dokumenter for å få vekk en time fravær.

Det ville vært min "Ultimate seier".

Men da må jeg dessverre meddele at det kommer ikke til å skje, da sannsynligheten for å oppdage dette er minimal, kombinert med en lærer ser dårlig. Eventuelt så skal jeg i tillegg prøve å unngå at læreren overtar dokumentet, slik at jeg kan avslutte dokumentets eksistens og læreren vil ikke da ha noe gå på ettersom hun ikke husker tannlegen og nøyaktig min falske time.

Jeg er fullt klar over at du mest sannsynlig ikke blir tatt, men det er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar

Jeg har fått svar på problemstillingen, og har kommet frem til en avgjørelse om at ekstra sikkerhet er ikke nødvendig.

Det har du sannsynlig rett i. Sjansen for en som aldri har vært borte juger når han/hun har en tannlegetime er veldig lite. Hadde du hatt 15 fraværstimer allerede, så hadde nok "alarmen" gått. Læreren din kommer mest sannsynlig aldri bruke en kalori på å ringe tannlegen din hvis du klarer å ikke røpe deg selv.

Hva som er sannheten spiller ingen rolle, det handler om hva du kan bevise.

Jeg er veldig nysgjerrig på hva du har tenkt å bygge et konsern av. Hva er foretningsplanen? Selge dop?

Jeg har egentlig vært borte i 1 time.

Like så godt å innrømme det ja.

Men jeg kommer ikke til å få dette fraværet og jeg kommer til å vinne kåringen for å ha minst fravær på skolen min, og det anses som Ultimat seier for meg.

Hva med de 2 andre målene dine? Kommer konsernplanen som nr. 2? Hva med mål nr. 2: Bli sivil-ing.? Ut i fra dine beskrivelser av karakterene dine så trenger du heller å bruke kreftene der synes jeg hvis du i det hele tatt skal komme inn.

Jeg bryr meg ikke om den ene fraværstimen, da det ikke står på papiret.

Det siste er sant pt, det første er ren løgn.

Lenke til kommentar

Jeg glemte å si at dere må gå til side 1 inne på den linken da vil dere forstå funksjonen til programmet.

Går du inn og ser selv så ser du også hvor dårlig resultater blir, bølgene går feil retning f.eks

Er plenty bedre programmer for dette :)

men bare stryke over istedenfor distorte så kan ikke det reverseres.

Hvorfor ikke gjøre det veldig enkelte og skylde på legetime som også er gyldig fravær, med tanke på hvor dårlig innemiljø skolen din har.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting. Er det noen som 100% Seriøst tror at han kommer til å klare dette? Bortsett fra at trådstarter tror at han klarer det da.

Han må jo tro at både lærer og tannlegen må være helt mos.

Godt spørsmål. Rene sannheten er vel at folk flest gir f. Lærer tar det som engangstilfelle, mens tannlege aldri får vite dette. Med mindre mannen bak det hele er 6-7 år. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har deaktivert alderen, for å oppgradere sikkerheten, det er overhodet ingenting som kan koble dette til min identitet i virkeligheten.

Lenke til kommentar

En kjapp titt på tricell sine posts avslører jo raskt bosted og hvilken skole det er snakk om her :)

montro om IT på skolen ville satt pris på linken

Jeg har deaktivert alderen, for å oppgradere sikkerheten, det er overhodet ingenting som kan koble dette til min identitet i virkeligheten.

Tror du bør slette tidligere posts angående skole og bosted også da :p men litt seint

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

En kjapp titt på tricell sine posts avslører jo raskt bosted og hvilken skole det er snakk om her :)

Tror du bør slette tidligere posts angående skole og bosted også da :p men litt seint

Post? Føler for å være litt /b.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har slettet alle postene mine som omtaler mitt skolenavn. Jeg kan se at det står en fødselsdato tidligere i tråden, men jeg har aldri annonsert den og den er ikke et offisielt utsagn fra Tricell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...