Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

endre passord på multimodem

Anbefalte innlegg

Hei. Har et zyxel p2602 multimodem fra telenor.

Er det mulig å endre passord på modemet fra standardpassordet som medfulgte? er det også mulig å dedikere en viss internetthastighet per pc?

Bor med 2 venninner som kun bruker pc til facebook osv. Har en linje på 4mb, kunne jeg f.eks da ha dedikert 3mb til meg og 1mb til de 2 andre?

Prøvde å ringe telenoreksperten men det koster 26kr per minutt, så jeg poster her istedet.

Har prøvd å gå inn med 192.168.1.1 for å komme på instillinger men det går ikke:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har et zyxel p2602 multimodem fra telenor.

Er det mulig å endre passord på modemet fra standardpassordet som medfulgte? er det også mulig å dedikere en viss internetthastighet per pc?

Bor med 2 venninner som kun bruker pc til facebook osv. Har en linje på 4mb, kunne jeg f.eks da ha dedikert 3mb til meg og 1mb til de 2 andre?

Prøvde å ringe telenoreksperten men det koster 26kr per minutt, så jeg poster her istedet.

Har prøvd å gå inn med 192.168.1.1 for å komme på instillinger men det går ikke:S

hva går ikke? virker ikke adressen eller finner du ikke hvordan du skal endre passord?

Lenke til kommentar

internetten funker som bare det den, men jeg vet ikke hvordan jeg skal endre passord og hvordan jeg kommer inn på innstillingene til modemet.

er det også mulig å dedikere internetthastighet til hver enkelt bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...