Tå. Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Begynner å blir drit lei hele spillet. Virker som uansett hva jeg gjør så blir savegames fucked og jeg må gjøre samme oppdrag på om og om igjen... Vet ikke hvor mange ganger jeg har hjulpet den kvakksalveren med å selge eliksirer, men det begynner å bli en del... Det første jeg lurer på, hvordan funker autosave? Hva er konsekvensene av å dø? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 du har vel en harddisk koblet til? evt en usb dings. autosaves blir lagret etter fullført oppdrag, eller etter at du har gjort noen spesifikke ting. Hverken før eller senere. Konsekvensen av å dø er ingenting. Du popper bare opp på nærmeste safehouse. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Autosave fungerer, slik jeg husker det, ved at det saves i slutten av vellykkede opprag/missions. Som regel fader skjermen til sort så tilbake, og Marston går to tre skritt fremover mens det står "autosaving" eller noe liknende på skjermen. Konsekvensene av å dø, slik jeg husker det: Du får en standard hest (har du kjøpt hest kan du tilkalle en ny fra inventory, hadde du kapret en må du kapre en ny) Du får +1 under death i statestikken Du må starte oppdrag/mission drev med på nytt (eller fra siste checkpoint) Om du hadde bounty på deg tror jeg også denne forsvinner Du starter ved nærmeste hidout og må ri helvetes langt til hvor nå enn du var (om du ikke starter ved checkpoint) Oppdraget ditt misslykkes (var det en bounty hunt el.l. må du vente til det dukker opp en ny) Du mister alle ting du har plukket opp siden siste save (fjær, skin osv. Vær obs på dette om du jaktet i flere timer i områder det finnes dyr/banditter som kan drepe deg) Spillet er virkelig verdt å spille gjennom om du liker en god story. Om du har flere problemer kan du teste å legge det inn på din harddisk, om du har plass. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Vel, som sagt så har jeg hjulpet fyren med eliksirene minst 5 ganger, samt gjort oppdraget rundt han sprø skattejakt fyren(som er en follow up). Og når jeg logger på i dag så er det atter en gang eliksir oppdraget som er eneste alternativ fra autosaven. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 husk at du kan også lagre spillet i en av husa dine. trykk på sengen og save. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vel, som sagt så har jeg hjulpet fyren med eliksirene minst 5 ganger, samt gjort oppdraget rundt han sprø skattejakt fyren(som er en follow up). Og når jeg logger på i dag så er det atter en gang eliksir oppdraget som er eneste alternativ fra autosaven. Sjekk Følgende Har du flere savegames? (På savegamsene tror jeg det står playtime som kan hjelpe deg finne rett) Er sutosave aktivert under opions? Laster du savegame fra samme kilde som du lagret til sist? (Samme HDD/minnebrikke) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Har bare hardisk, står "saving" hele tiden, challenges completed for eks. Regner med at dette er autosave. Å save i husene virker ikke å hjelpe siden de "resetter" seg virker det som O.o Og playtime greia er også fucked. Kan ha noe med at datoen på boxen er stilt inn på år 2005 eller noe... Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Drar opp igjen denne... Kom helt til Great Plains, altså alle mexico oppdragene ferdig og tilbake til USA for å jobbe videre for regjeringen. Og så mister jeg alle savingene. Fant ut at datoen på xboxen var endret tilbake til 2005 etter jeg tok strømmen. Nå er alt fucked, mista alle savinene og må gjøre alt på nytt. Hjalp ikke å stille datoen fremover igjen... Skikkelig forbannet. Sikkert 40-50 timer for å komme dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå