Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har nå vært medlem i VIP klubben i snart 3 år og er fortsatt gullmedlem uten å hatt noen nytte av det, så for vanlige forbrukere så er det vel mer eller mindre bortkastet med slike medlemsskap.

Hvilken form for vip-behandlig er det du ønsker eller ikke har fått ?

Og har du benyttet deg av dette noen ganger eller ønsker du at Canon skal gjøre noe spesielt for deg sånn uten at du har ytret et ønske rettet mot dem ?

Har du ikke hatt noen nytte av medlemskapet så er det vel egentlig ikke Canon sin feil ?

Lenke til kommentar

Hvilken form for vip-behandlig er det du ønsker eller ikke har fått ?

Og har du benyttet deg av dette noen ganger eller ønsker du at Canon skal gjøre noe spesielt for deg sånn uten at du har ytret et ønske rettet mot dem ?

Har du ikke hatt noen nytte av medlemskapet så er det vel egentlig ikke Canon sin feil ?

Som Canon kunde så får jeg god behandling uten å være VIP-medlem.

Hadde jeg vært heltidsfotograf så hadde dette kanskje vært mer aktuelt for å få rask behandling rundt omkring i verden og det er vel mer slike fotografer som dette er rettet inn mot, at man skal få minst mulig nedetid på utstyret.

Det er ikke Canon sin feil om jeg ikke har hatt nytte av medlemsskapet, de har opplyst om alt jeg har hatt mulighet til, bare jeg som ikke har benyttet meg av mulighetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...