kuniti Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg kan begynne med å si at jeg er lite teknisk av meg og kan lite om data, så om du svarer på dette så skriv det slik at ei stakkarslig jente kan skjønne det Jeg har akkurat lasten ned Utorrent, og har begynte å laste ned musikkfiler fra PirateBay. Når filene er ferdig opplastet blir de lagret som torrent-filer, og kan ikke åpnes i WMP eller den slags. Hva gjør jeg feil, og hvordan får jeg spilt av filene? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Åpner du torrenen i utorrent? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Når du har lastet ned en fil som slutter på .torrent så kjører du denne fila (dobbeltklikker). Lenke til kommentar
kuniti Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Når du har lastet ned en fil som slutter på .torrent så kjører du denne fila (dobbeltklikker). Ja, men da kommer det opp: "The torrent you are trying to add is already on the list of torrents. Do you want to load the trackers from it?" Og jeg velger ja, og det skjer ingenting. Skjer forsåvidt ingenting om jeg velger nei heller.. Lenke til kommentar
pjerr Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 hei! Du må spille av filerne i vlc eller lignende!!kan hende at filerne er pakkade som RAR filer og da må du pakke dem op før å kunne spille dem!! Lenke til kommentar
phlake Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Du laster ned .torrentfilen og åpner denne i uTorrent. I uTorrent får du spørsmål om hvor du vil lagre den virkelige filen/mappen og velger det. Så er det bare å vente til det er ferdig nedlastet (100%). Gå inn på NRKbeta og se under "bitTorrent", så finner du masse NRK-programmer i hd for gratis, lovlig nedlasting. Endret 14. januar 2011 av phlake Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Den lille fila du laster ned er ikke musikken. Hvis jeg skal forklare det enkelt, så er det den fila som forteller uTorrent hvor den kan laste ned filene. Hvis du kikker litt rundt i uTorrent, vil du finne filene. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Står det at de er 100% lastet ned slik som her: Hvis ja, høyreklikk på valgt de som er ferdig og velg "åpne mappen med filen" eller noe "Open containing folder" eller noe hvis du har på engelsk. BTW: Ulovlig torrent snakk er ikke lov her på forumet, så vi får late som om dette er om legaltorrentz. Lenke til kommentar
kuniti Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Har prøvd å åpne filene i VLC, men det går ikke. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 De filene du prøver å åpne i VLC, hvilken ending har de? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Da må du pakke ut filene. Hvordan filtype er det (ending)? EDIT Ble tatt på målstreken der gitt Endret 14. januar 2011 av martin808 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Someone add vedkommende på skype eller msn og bruk fjernhjelp Lenke til kommentar
kuniti Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Altså hva slags fil de jeg laster ned er? .torrent, og de viser ikonet til UTorrent. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da har du ikke lastet ned musikken ennå, bare informasjonen om hvor de finnes Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Altså hva slags fil de jeg laster ned er? .torrent, og de viser ikonet til UTorrent. 1 Du laster først ned torrent fila. 2 Når du åpner fila kan du velge hvor filene "inne" i torrent fila lagres. 3 Etter nedlastingen er ferdig kan du feks høyre klikke å velge "vis mappen med filene". 4 Da skal mappen med det du har lastet ned sprette opp. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Etter du har åpna torrenten i Utorrent, lastes musikkfila ned. Når den er ferdig nedlastet vil den se slik ut: For at du skal finne fila, å få åpne den i WMP, høyreklikker du på torrenten: Da får du opp mappen der musikkfila er blitt lagret. Eller, kan du trykke direkte på "åpne" og den vil vanligvis starte i WMP. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvis ikke du klarer å bryte loven uten hjelp så gå i butikken og kjøp den fordømte musikken da!! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå