Gå til innhold

Hvordan spille av torrent-filer?

kuniti

Anbefalte innlegg

Jeg kan begynne med å si at jeg er lite teknisk av meg og kan lite om data, så om du svarer på dette så skriv det slik at ei stakkarslig jente kan skjønne det ;)

Jeg har akkurat lasten ned Utorrent, og har begynte å laste ned musikkfiler fra PirateBay. Når filene er ferdig opplastet blir de lagret som torrent-filer, og kan ikke åpnes i WMP eller den slags.

Hva gjør jeg feil, og hvordan får jeg spilt av filene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har lastet ned en fil som slutter på .torrent så kjører du denne fila (dobbeltklikker).

Ja, men da kommer det opp:

"The torrent you are trying to add is already on the list of torrents. Do you want to load the trackers from it?"

Og jeg velger ja, og det skjer ingenting. Skjer forsåvidt ingenting om jeg velger nei heller..

Lenke til kommentar

Du laster ned .torrentfilen og åpner denne i uTorrent. I uTorrent får du spørsmål om hvor du vil lagre den virkelige filen/mappen og velger det. Så er det bare å vente til det er ferdig nedlastet (100%). Gå inn på NRKbeta og se under "bitTorrent", så finner du masse NRK-programmer i hd for gratis, lovlig nedlasting.

Endret av phlake
Lenke til kommentar

Står det at de er 100% lastet ned slik som her:

post-138102-0-23812300-1295014115_thumb.jpg

Hvis ja, høyreklikk på valgt de som er ferdig og velg "åpne mappen med filen" eller noe "Open containing folder" eller noe hvis du har på engelsk.

BTW: Ulovlig torrent snakk er ikke lov her på forumet, så vi får late som om dette er om legaltorrentz.

Lenke til kommentar

Altså hva slags fil de jeg laster ned er? .torrent, og de viser ikonet til UTorrent.

1 Du laster først ned torrent fila.

2 Når du åpner fila kan du velge hvor filene "inne" i torrent fila lagres.

3 Etter nedlastingen er ferdig kan du feks høyre klikke å velge "vis mappen med filene".

4 Da skal mappen med det du har lastet ned sprette opp.

Lenke til kommentar

Etter du har åpna torrenten i Utorrent, lastes musikkfila ned. Når den er ferdig nedlastet vil den se slik ut: post-122487-0-14183800-1295015401_thumb.jpg

For at du skal finne fila, å få åpne den i WMP, høyreklikker du på torrenten:

post-122487-0-77569200-1295015452_thumb.png

Da får du opp mappen der musikkfila er blitt lagret. Eller, kan du trykke direkte på "åpne" og den vil vanligvis starte i WMP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...