aleks558 Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) SLETT grunnet ALT for mye useriøse innlegg! Grow up -.- Endret 25. januar 2011 av aleks558 Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Dressmann har jo en avlegger de kaller "Living Large", der har de størrelser fra XXL og oppover. Men utvalget er kanskje ikke trendy nok for deg? Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 har vært endel og kjikket men fant fort ut at dette ikke var noe for meg... liker mer den avslappede stilen med joggebukser å en god hettegenser Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) For å kunne hjelpe deg må du først definere ett par begrep for meg. Hva er din oppfatning av hva som er: det hvite ut av øynene og: godt tøy Slik jeg ser det er nemlig tøy fra Robins Hood hverken godt tøy eller særlig dyrt. Da basert på utvalget i nettbutikken. Endret 14. januar 2011 av ranvier Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Her er i det minste en nettbutikk, men om de har store størrelser, vet jeg ikke Ble ikke lenken med? Her! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 http://www.basketballstore.no Er norsk og basket klær er store Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg sitter og vurderer å kjøpe sko fra England. Det er en side der som er ambefalt i Aftenposten. http://www.wiggle.co.uk/ Du må plusse på 72 kroner i frakt, og rundt 25 prosent i moms. Men det blir gjerne en god del billigere enn i Norge likevel. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Hvis 4-500 kroner er «det hvite ut av øynene», så er jeg stygt redd for at du har begrenset deg selv til Fretex, Sparkjøp og den slags butikker – og de har ikke stort utvalg for folk med kroppsform utenom det vanlige. Jeg foreslår en perspektivjustering; klær koster faktisk penger. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 skal du være nøye på merke kan du jo heller gå på en av disse "sosse" butikkene å betale 800,- for en genser Hva er en sossebutikk, egentlig? Lenke til kommentar
Ganzo Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 skal du være nøye på merke kan du jo heller gå på en av disse "sosse" butikkene å betale 800,- for en genser Hva er en sossebutikk, egentlig? Tipper han mener butikker med lit preppy og dyre klær som PRL, Burberry osv, men da hadde 800,- for en genser vært ganske billig. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 skal du være nøye på merke kan du jo heller gå på en av disse "sosse" butikkene å betale 800,- for en genser Hva er en sossebutikk, egentlig? Tipper han mener butikker med lit preppy og dyre klær som PRL, Burberry osv, men da hadde 800,- for en genser vært ganske billig. Jeg vet jo hva han mest sannsynlig mener, men jeg vil bare vite hva typer som han anser til å være sossebutikker. Og generelt vite hva de mener en soss egentlig er. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 jeg ville bare ha svar på det jeg spurte om skal dere være spydige kan dere jo holde det for dere selv? snakk om å ta ting seriøst! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 jeg har ryddet litt i tråden. vennligst hold dere til det TS spør om. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Gjør ingenting om det er fake? Feil instilling. Leter du etter fake klær, har du kommet til feil forum! Endret 20. januar 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 hvorfor har jeg det? når ble dette et moteforum? jeg spør etter KLÆR sjenerelt... bryr meg veldig lite om merke... Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Forumet heter Mote og velvære Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Leter du etter fake klær, har du kommet til feil forum! om folk er velkommen på dette forumet er noe du bestemmer. Forumet heter Mote og velvære så det er din definisjon av mote som avgjør hva folk skal kunne skrive om på dette forumet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Det sier seg selv at det ikke er populært å gå ut med at man gjerne kan kjøpe falske merkevarer på et mote/klesforum, spesielt ved tanke på hvor lite sosialt akseptert det er. Selvfølgelig er man velkommen, men det gir jo ikke et godt førsteinntrykk heller. Det blir som om jeg skulle kommet inn på treningsforumet og snakket varmt om anabole steroider og andre ulovlige dopmidler. Men vil man støtte Comorra og andre mafiavirksomheter er det selvfølgelig greit å kjøpe falske merkevarer. For å være on-topic: RPL Big & Tall For t-skjorter har jo H&M ofte størrelser som passer for høye folk. Endret 21. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Forumet heter Mote og velvære så det er din definisjon av mote som avgjør hva folk skal kunne skrive om på dette forumet? Så absolutt ikke, men når han kommer inn på et moteforum og spør etter hjelp til å finne fake klær synes jeg det blir for dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 aleks558: Hvor tung er du? Å kjøpe fake klær er ikke noe lurt da det er vanskelig å forutse passformen på de. Klærne kommer også ofte i dårlig kvalitet og har en tendens til å krympe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå