fluff Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Heisann, har et lite problem her og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt. For omlag to dager siden kjøpte jeg en skinnjakke av denne typen (Se vedlegg) på Weekday i Oslo. Den var helt perfekt. Satt akkurat passe stramt og fikk meg til å se sykt badass ut. Igår fikk den en gigantisk revne og er som dere sikkert skjønner ubrukelig. Den tålte overhodet ingenting. Jeg sneia borti den med hånda mens jeg var i en samtale og SKKKRRRIITCCH så var den ødelagt. Jeg vil si at den tålte litt mer enn et stykke papir. Så det jeg lurer på er om dere vet om noen andre steder i Oslo som selger perfecto-skinnjakker, da gjerne med litt kvalitet? Takk! Jo, en ting til; Er det noe vits i å ta den tilbake til butikken for å klage? Det var sant nok jeg som ødela den, men en jakke må da kunne tåle mer enn litt voldsom gestikulering? EDIT: Jeg er åpen for forslag på andre typer skinnjakker. Det er bare at jeg alltid har brukt denne typen jakke og den har blitt en slags del av meg. Jeg føler den perfekt representerer hvem jeg er. Hadde en annen en som varte meg i tre år. Da holder ikke to dager mål. Endret 14. januar 2011 av fluff Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Mener å ha sett en lignende på H&M. Det er det eneste jeg kan si. Har ikke så veldig mye erfaring med badass jakker. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta den tilbake til butikken. Det skal ikke være sånn. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Takk for svar. Jeg har bestemt meg for å ta den med tilbake til butikken for å se hva jeg kan få gjort. Har kvittering og alt. Er det noen med erfaring med kunders rettigheter når det kommer til klær som kan gi meg noen tips? Har aldri klagd på noe jeg har kjøpt før, bare fordi jeg vet hvor irriterende det er for de som står bak kassa. Men dette tar jo kaka. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vær hyggelig, men stå på ditt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det skal ikke være irriterende for de som står bak kassa at folk reklamerer på varer de har kjøpt. Hvis det er innstillingen deres, så må de skjerpe seg. Det forutsetter selvsagt at man skal være hyggelig og høflig når man kommer og klager – det er jo ikke betjeningens personlige ansvar at varen ikke holder mål. 1 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Tenkte bare å oppdatere litt her. Tok den tilbake til butikken og fikk bytta den uten noe stress. Veldig god service. Mitt antrekk er igjen komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå