Maefteda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) 15.01.2010 West Ham United - Arsenal FC Premier League 18:30 @ Upton Park TV2 BPL HD1 Det er tid for nok et London-derby i Premier League, denne gangen mellom West Ham United i øst, mot Arsenal FC i nord. Begge lagene er i en kritisk fase liga-messig denne sesongen, men av helt forskjellige grunner. Arsenal trenger å overbevise mot bunnlagene for å holde følge med Man Utd i toppen, mens West Ham må begynne å ta poeng, selv mot storlag, for å holde stand i bunnen. Kampen ifjor var høydrama på flere måter, med en 2-målsledelse til Arsenal, før West Ham snudde det, etter frispark og straffespark, helt på slutten av kampen. Det er ingen grunn til at vi ikke skal få en god kamp denne lørdagen heller, med to inbitte og revansjesugne lag. ----------------------------------------- West Ham news West Ham er uten Jack Collison, Thomas Hitzlsperger og Manuel Da Costa, alle ute med langtidsskade og såvidt tilbake i trening. Victor Obinna skaffet seg rødt kort for ballespark i midtuka mot Birmingham, som gjør at han står over 3 kamper fra og med denne. Kieron Dyer, Herita Ilunga og Lars Jacobsen er alle usikre. Forventet startoppstilling: Robert Green Lars Jacobsen - James Tomkins - Matthew Upson - Wayne Bridge Freddie Sears - Mark Noble - Scott Parker - Louis Boa Morte Frédéric Piquionne - Carlton Cole Man to watch: ----------------------------------------- Arsenal news Arsenal sliter med skader i de bakre rekker. Fabianski er ikke klar til kampen, som åpner for (Ctrl V)Wojciech Szczesny tilbake i buret. Vermaelen er forsatt ute, etter enda et setback denne uka, mens hans stopperkollega Squillaci skadet seg forrige uke og er ute i 2-3 uker. Høyreback Bacary Sagna soner sin siste kamp her mot West Ham, mens Diaby og Denilson er tvilsomme til kampen. Forventet startoppstilling: Wojciech Szczesny Emmanuel Eboue - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri Man to watch: Cesc Fabregas ----------------------------------------- Tips: 1-1 Endret 14. januar 2011 av Maefteda 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har en ekstremt dårlig følelse for denne kampen, 1-1 til sluttminuttene, så dukker Parker opp ifra 35 meter med en kule rett i krysset. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bra kamptråd! Szczesny starter forresten garantert. Herlig! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Etter en litt trøblete periode tror jeg vi snur i denne kampen. Vi vinner komfortabelt. Bortsett fra bakre rekke stiller vi med et godt lag. Spillerne er sugne på å bevise at de kan. West Ham er langt fra et dårlig lag, men tror Arsenal har skrudd på høygiret igjen og får til spillet sitt. Wenger drog fram rettetanga etter Ipswichkampen. Noe annet en fint spill vil skuffe meg. Er helt utrolig hvordan formen varierer i dette laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Siden folk tydeligvis ikke liker at jeg jinxer, så får jeg være ærlig for en gangs skyld: WH 1-0 Arsenal Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har ikke noe imot jinxeforsøkene dine. Funka fint mot Birmingham Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Scott Parker er muligens ute til dagens match. Inn kommer Radoslav Kovac... Da synker mine forventninger drastisk, frykter en ny Anfield affære nå. Piquionne kan også være ute... Ai, ai, ai. Endret 15. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er helt sikker på at denne kampen ender uavgjort. Vi er i elendig form og ser ikke for meg at vi klarer å score mer enn maks 2 mål i denne kampen. Tips: 1-1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vi er ikke i elendig form. Det beste laget har ikke spilt siden city-kampen, hvilket faktisk var en veldig god prestasjon. Bare synd City spilte for uavgjort, og at vi hadde utrolig uflaks. Før der igjen var det birmingham, som viser hvilken fantastisk borteform vi er i. 1-4. Already booked it Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kan jeg få spørre om hvor gammel du er Urmaker? Bare lurer. 0-2 til Arsenal, West Ham er bøtta for tida. Men man vet aldri. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Man vet aldri! Det er nettopp det som er med Arsenal denne sesongen. Ikke sikker på denne kampen, og frykter et lignende kampbilde som vi så mot Leeds og Ipswich. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kan jeg få spørre om hvor gammel du er Urmaker? Bare lurer. 25 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 johncrossmirror John Cross Parker injured for #whufc. Theo, RvP and Nasri start for #Arsenal. Bendtner and AA23 dropped to bench Parker er et stort tapt for West Ham, så jeg ble litt mer optimistisk nå. Og med all snakk om Grants fremtid må det jo være positivt for oss? Er en distraksjon for West Ham i hvert fall. Tror vi starter slik: Wojciech Szczesny Emmanuel Eboué - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy Cesc Fàbregas - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri Come on you Gunners! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Arseblog bekrefter lagoppstillingen til Roman. West Ham United: Green, Faubert, Tomkins, Upson, Bridge, Kovac, Noble, Spector, Sears, Hines, Cole Jeg er som vanlig sikker på seier. 1-4. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 1-3 Har troa på seier idag. Mange av spillerne i første 11'ern har begynt å bli varme i trøya nå, eller burde være det i hvert fall. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Van Persie for faen! For en spiller! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jaja, så lenge holdt den nullen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 JAAADDAA! HERLIG!! Nasri og RvP. Ahh klasse! Bra av Walcott også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå