anoj Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Hei, jeg har et veldig stort problem her. Ok her er det som skjedde: Jeg la meg med pcn på og harddisken koblet til. Windows update kommer ca kl 3:00 når jeg sover. Når jeg våkner klarer Ekstern Harddisken min og velte over ende, Null problem... etter ingen mistanke fortsetter jeg dagen videre. Nå plutselig når jeg kobler til harddisken kommer det opp: Kjenner ikke igjen USB-enhet. Og i enhetsbehandling står det bare Unknown device. Så her er hva jeg har gjort for og prøve og fikse det: - Tilbakestilt Pc'n til før updaten. - Testet alle USB-Porter - Finner ikke ekstern HDD i enhetsebehandling. - Finner ikke ekstern HDD i Diskbehandling. - Harddisken lyser og går men får ikke kontakt med pc'n bortsett fra = Ukjent USB-Enhet. - Testet Harddisken på en annen pc, samme feilmelding da og. Hva jeg ikke har prøvd: - Laste ned nyeste HDD drivere. Men det burde vell ikke være noe problem siden jeg brukte HDD'n for 12 timer siden? Så er det noen som har noe peiling på hva problemet kan være? Jeg står uten noen anelse om hva dette kan være. Takk for alle svar! Endret 14. januar 2011 av anoj Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har du tatt ut strømmen på den? Jeg har noen ganger et lignende problem med en ekstern disk jeg har, og da må jeg ta ut strømmen og vente litt før jeg kobler alt sammen igjen. 1 Lenke til kommentar
anoj Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Har du tatt ut strømmen på den? Jeg har noen ganger et lignende problem med en ekstern disk jeg har, og da må jeg ta ut strømmen og vente litt før jeg kobler alt sammen igjen. Ok prøver det nå Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva slags ekstern disk er det snakk om, forresten? Det er vel ikke en Western Digital? Lenke til kommentar
anoj Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Hva slags ekstern disk er det snakk om, forresten? Det er vel ikke en Western Digital? Å takk gud det funket Jo er det, er en Western Digital My Book 3.0 2 TB Tusen takk for hjelpen iallefall Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg mistenkte at det kunne være en Mybook. Har vært borti det at elektronikken i de er litt ømfintlige, så det skal ikke store velten til for at du kan oppleve slike problemer. Tror alikevel ikke det skulle være noe problem å bare gjøre slik Lenke til kommentar
anoj Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg mistenkte at det kunne være en Mybook. Har vært borti det at elektronikken i de er litt ømfintlige, så det skal ikke store velten til for at du kan oppleve slike problemer. Tror alikevel ikke det skulle være noe problem å bare gjøre slik Ok greit og vite til fremtidige hendelser. Har en 1Tb My book og, men den har jeg ikke hatt det samme problemet på så langt jeg kan huske. Men men med my book kommer det noen problemer,men er greie i prisen. Takk for hjelpen igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå