ToBBeN- Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 noen som vet hva batteriet til ixus 400 heter???.... er det samme batteri til 400 som v2 og 300??...... og en ting til..... hehe.... noen som veit om noe billige steder å kjøpe batterier til digitale kameraer??? Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 noen som vet hva batteriet til ixus 400 heter???.... det står da på batteriet det.... NB-1LH kamera funker greit med hähnel sin HL-1LHP som hvertfall kostet rundt halve prisen av caonon sitt når jeg kjøpte det hos MPX Lenke til kommentar
Haraldty Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 (endret) -epostadresse fjernet pga. egenreklame- har batterier for disse for salg kun 350 pluss porto (dobbeltimport fra Hong Kong) Endret 22. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
carwin Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Et annet alternativ er VidPro AC-NB1LH på 1200 mAh. http://www.batterybank.net/digital/master/nb1lh.html Er det noen som vet om disse selges her i landet? Lenke til kommentar
plehne Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har batteri til salgs. Helt nytt. 700 mAh. Se under bruktmarkedet. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=14192 Orginal batteriet koster 359 fra itbutikken. Lenke til kommentar
plehne Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Mitt er også helt nytt, men ikke original batteri. Prisen er nå satt ned til 200,- Lenke til kommentar
kegr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Gidder ikke lage nytt emne, så poster det bare her. Kan jeg bruke vanlig AA batt. (ikke-oppladbare) i mitt kamera; Sony Powershot P-10? (det stod i nrukerhåndboka at det måtte være et C-batt.?? -->relevant?) Eller typisk kortslutter/ødelegger jeg noe da?? Takk for alle svar. kevin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå