Gå til innhold

Hvordan finne liste over tilgjengelige nettverk på Desire HD?

Janti

Anbefalte innlegg

Jeg leser i instruksjonsboka:

Trykk på MENU på startskjermbildet og klikk deretter på Innstillinger.

Klikk på Trådløst og nettverk > Wi-Fi-innstillinger. Oppdagede Wi-Fi-nettverk

vises i seksjonen Wi-Fi-nettverk.

Hvis du vil skanne manuelt etter tilgjengelige Wi-Fi-nettvekr, trykker du på MENU

på skjermbildet Wi-Fi-innstillinger og klikker på Skann.

Klikk på et annet Wi-Fi-nettverk for å koble til det.

På min telefon finner jeg verken menyen Wi-Fi-innstillinger eller menyen Wi-Fi-nettverk, og jeg kan derfor heller ikke finne ut hvilke nettverk som er disponible i nærheten.

Noen som skjønner dette?

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menu -> Alle Apps -> Innstillinger -> Trådløst og nettverk -> Trådløsinnstillinger

Så langt kommer jeg, men det er da jeg ikke kommer videre. Finner ikke menyen "Wi-Fi-innstillinger" og menyen "Wi-Fi-nettverk" og heller ikke noen liste over disponible nettverk. Mulig Wi-Fi-innstillinger og Trådløsinnstillinger refererer til det samme, men menyen Wi-Fi-nettverk dukker ikke opp på min telefon. Regner med det er der jeg kan finne liste over nettverk i nærheten.

Lenke til kommentar

Menu -> Alle Apps -> Innstillinger -> Trådløst og nettverk -> Trådløsinnstillinger

Så langt kommer jeg, men det er da jeg ikke kommer videre. Finner ikke menyen "Wi-Fi-innstillinger" og menyen "Wi-Fi-nettverk" og heller ikke noen liste over disponible nettverk. Mulig Wi-Fi-innstillinger og Trådløsinnstillinger refererer til det samme, men menyen Wi-Fi-nettverk dukker ikke opp på min telefon. Regner med det er der jeg kan finne liste over nettverk i nærheten.

"Trådløsinnstillinger" heter den siste du skal inn på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...