Gjest Slettet+alsdf Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hei Jeg kjøpte for et halvt år siden en Epiphone Les Paul Special 2 gitarpakke. her er pakken Har spilt endel på forsterkeren, men er ute etter mer og bedre lyd, så tenkte ej skulle se etter en ny forsterker. Spiller for det meste metal riff, men spiller mye annet. Noen tips til hva jeg kan se etter? Budsjett ligge på 2000-4000 Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Roland Cube 30x! har hatt den! helt vild metal lyd! anbefales på det sterkeste! for bare hjemme spillig er 15x nok! Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 30 watt med heftig morro! http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1074 80 watt med ren glede. http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=3773 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Takk for tipset, desse er aktuelle Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 sjekk også ut vox vt30, det er en flott amp i denne prisklassen! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Cube 15x har en helt annen lyd enn 30x, bare så det er nevnt. Forøvrig støtter jeg forslaget om Vox sin VT-serie. edit: Line6 sin Spider-serie er heller ikke dum for prisen. Endret 15. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vox VT30, uten tvil! Har denne nå, du får alle slags lyder i den fra 60-talls clean til heftig metall. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har faktisk samme gitar som deg trådstarter, ikke at det har noe med saken å gjøre. Ganske grei gitar. Jeg syns absolutt du burde invistere i et eksternt lydkort. Da kan du få alt mulig av vst´er og amp´er. Bruker selv å spille i programmer som guitar rig, garageband, samplitude. Spiller metal selv, og vil anbefale varmt guitar rig. Mye bra metal amp´er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå