Raz Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hepp, jeg skal rydde opp i kabinettet mitt og trenger råd og tips om hvordan jeg kan montere og skjule kabler til: -cdrom'er -harddisk'er -floppy -katoder -vannkjøling -kabinettvifter Ser at det er mange som klarer å få det utrolig pent inni kabinettet sitt, men siden det er så ryddig kan jeg ikke se hvordan de har gjort det heller Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Som oftest kan du skjule mye på baksiden av hovekort-plata. I bla. Chieftec-kabinettene har du en og annen "bjelke" for å stive opp kabinettet, og en kan skjule en del bak 3.5' brønnene, kanskje til og med de 5.25' brønnene. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 sag hull i HK plata, nede til høyre for HK, så kan du stappe inn kabler fra HK ned der, føre dem oppover bak og koble dem inn... skal du gjøre detta så må du ha lange IDE-kabler da... mange kabler fra PSU som ikke trengs, f eks hvis du har AMD så trenger du ikke P4 kabelen... Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Ett tips er å klippe vekk alle de kablene du ikke kommer til å bruke p.s. bruk strips! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 hvis du har AMD så trenger du ikke P4 kabelen... noen AMD hk bruker den, som abit nf7-s Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 til slikt arbeide, kommer 90cm runde ide kabler til sin rett.. de er rett og slett brillefine! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 ta å kløpp vekk alle kablane, du kan ikkje bruka pc'n nåke men ta av sidedøro(vist du ikkje har vindu) og spikra den opp på veggen Lenke til kommentar
racer Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 gjør som jeg har gjort i kofferten http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=130326 .. det kosta oss ca 30spenn for slanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå