cadplm Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har et Asus Rampage 3 hovedkort. Satte inn ny kjøler i går, men får kun et knallrødt lys fra VGA LED'n ved oppstart igjen. Har nulla CMOS og prøvd en annen PCIe tilkobling. Samme resultat. Tenker på å prøve et annet skjermkort før jeg evt. returnerer maskinen. Noen med samme erfaring? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Prøv å les i manualen om LED codes. Men det beste er vell å prøve et annet skjermkort, hvis ikke det fungerer så må du ta det på garantien hvis du har den enda. Lenke til kommentar
cadplm Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Nå skjønner jeg hvorfor ingen som har løst problemet i andre fora (f.eks overclocking.net) skriver hvordan de klarte det (..gitt vi har hatt samme problem); disse GTX 480 korta skal jo ha 8 + 6 pins strømtilkoblinger (ikke 6+6 .. som er det eneste jeg har vært borti tidligere). Har vel bare lært at jeg IKKE kobler mer PC etter midnatt og/eller i mørket ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå