frankhaugen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har lyst på en HP Slate 500, den har alt jeg savner med med iPad, for ipad har samme funsjonallitet som ipodden min men er bare litt større så jeg er ikke imponert en plass. Hadde iPad hatt OSX skulle jeg beholdt min men jeg solgte den til fordel for en lenovo hybrid med et fullverdig os, og uten lag når jeg skrev på tastaturet. Jeg kan se at slate-computers har en framtid, jeg tror slates kommer til å bli ultrapopulære hvis de har full office og os funksjonalitet, og ikke kjører smartelefon OS-er for det er forfaktoren for stor til, ja iPad er et fett leketøy, og har sine fordeler men tung, glatt, og dårlig os gjør at jeg vil ha noe mer ti mitt bruk, om ikke annet for å få onenote sånn at det faktisk går ann å bruke slate-en som en skriveblokk. Men når jeg kontaktet HP norge hadde de ingen info, ikke engang når jeg ringte og utga meg for å være interessert i å kjøpe 250 stykker til videresalg, og de ringte rundt internt for å få infoen kunne de finne noe som helst om at den kommer til Norge i det heletatt. Hva er meningen med det?? noen der ute som sitter på noe informasjon jeg ikke har funnet enda?? for jeg er virkelig gira på å få meg en slate da de er hva jeg har ønsket PC-er burde være siden jeg var 10 år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå