Gå til innhold

Lastet ned nye ati drivere, nå er det bugs overalt

Anbefalte innlegg

jeg har lastet ned nye service pack 4 til 2000 noe som resulterte i at grafikk driverne forsvant, så jeg la dem inn igjen, som igjen resulterte i at noen spill har svarte tommromm der det før var grafikk mens andre spill er helt svarte med bare lyd.

Kann det gamle gode pc visdoms ordet "ikke rør noe om det virker" men lastet ned den nye service packen i god tro.

har også kjørt dxdiag der alt er i orden, jeg for heller ingen feilmeldinger forøvrig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har lastet ned nye service pack 4 til 2000 noe som resulterte i at grafikk driverne forsvant, så jeg la dem inn igjen, som igjen resulterte i at noen spill har svarte tommromm der det før var grafikk mens andre spill er helt svarte med bare lyd.

Kann det gamle gode pc visdoms ordet "ikke rør noe om det virker" men lastet ned den nye service packen i god tro.

har også kjørt dxdiag der alt er i orden, jeg for heller ingen feilmeldinger forøvrig

Øhh??? I tittelen mener du vel: Jeg lastet ned SP4 til 2000 og nå er det bugs overalt.

Du kan vel ikke gi ATI skylden for at du lastet ned SP4!

Jeg tror også at dette er feil forum å poste "ikke rør noe om det virker" siden det er det vi hardware.no-brukere elsker! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...