Prizefighter Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Fikk nettop høre at ozzy osbourne døde i går av hjerteinfarkt.. Er ikke sikker på om dette er sant, men hvis det er så er det trist. Hvordan skal det gå med dem. Har likt musikken til ozzy ganske lenge.. stakkars.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Ingen reply.. det var dårlig.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 nei, gisp. hele 7 minutter har gått! nei, det er Barry White som er død, ikke Ozzy. stor forskjell på de to.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg har hørt at det var kona til Ozzy jeg men Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg har hørt at det var kona til Ozzy jeg men MAMMA? *ringe hjem* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 det er BARE barry white som har død... og herbie man..bare de 2 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Får ikke håpe Ozzy dør med det første, selv om han kan være litt utsatt... *mimre om at han har et lite alkohol intak ;P* Ozzy skal jo til norge i år, skal han ikke det? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har hørt at det var kona til Ozzy jeg men hun har kreft men tror ikke hun er død enda Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Han bør ikke dø enda, Ozzy ruler... Det er som sagt tidligere Barry White som strøyk med... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Trodde 50 Cent blei drept jeg... nei eller var det Eminem.. eller Britney Spears...? Rewmors.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 2pac/Tupac blei jo skutt og drept for ei stund tilbake, eller? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 2pac/Tupac blei jo skutt og drept for ei stund tilbake, eller? det var i 96.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Barry White var en bedre sanger enn O. Osbourne, og hvertfall bedre komponist Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Barry White var en bedre sanger enn O. Osbourne, oghvertfall bedre komponist O.Osbourne har ingen god stemme, det er det ingen tvil om, men det er samtidig det som gjør han så unik. I tillegg til at live-show'ene svir gummi. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kan noen bekrefte om ozzy er dau eller ikke? Link til en troverdig side:) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kan noen bekrefte om ozzy er dau eller ikke?Link til en troverdig side:) det eneste ozzy i nyhetene de siste dagene har vert det med hu dame som påstår at datra hennes er dattra til ozzy ... (ungen er 6 .. ozzy klippet av ballene for 17 år siden ..(ikke bokstavlig).. der dreit hu seg ut!).. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 2pac/Tupac blei jo skutt og drept for ei stund tilbake, eller? det var i 96.... Akkurat... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 tror vi kan konkludere med at ozzy ikke er død ettersom det ikke har stått i noen aviser eller noe som jeg har lagt merke til Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 tror vi kan konkludere med at ozzy ikke er død ettersom det ikke har stått i noen aviser eller noe som jeg har lagt merke til Nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå