Magnusha Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei! Tenkte å sette opp et nytt opplegg nå som det var nytt år og nye muligheter. Har trent RYP(fra tn.no) tidligere, men har gått litt lei. Tenkte mer på 2x2 splitt. Dag 1: Knebøy Markløft Chins Sittende kabelroing Arnoldpress Sidehev Dag 2: Hantelpress(flat) Hantelpress(skrå) Hantelcurl Kabelcurl Triceps pushdown Dips Hele opplegget kjøres over 6 uker med 12x3, 10x3, 8x3, 8x3, 8x3, 4x3 (drop) også om igjen. Hva syntes dere om programmet? Tenkte å kjøre litt kondisjon mellom hviledagene. Takker for alle svar! :-) Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kjører nesten det samme programmet selv. Men jeg har bryst/skuldre/triceps og bein/rygg/biceps. Og føler det er en mye mer naturlig kombinasjon i 2splitt. Hadde jeg vært deg hadde jeg bytta dager på biceps og skuldre! Men det er bare min mening da:p Lykke til! Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du trenger ikke 5 øvelser for triceps på tricep dagen din. Det holder med 3. F. eks hantellpress (flat benk), hantellpress i skråbenk og dips. Og deretter kabel for bryst. Jeg ville også byttet om arnoldpressen til tricepsdagen siden det går på triceps/skulder. Ellers ser splitten bra ut. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Du trenger ikke 5 øvelser for triceps på tricep dagen din. Det holder med 3. F. eks hantellpress (flat benk), hantellpress i skråbenk og dips. Og deretter kabel for bryst. Jeg ville også byttet om arnoldpressen til tricepsdagen siden det går på triceps/skulder. Ellers ser splitten bra ut. Det er ikke 5 øvelser for triceps dag 2. Er bryst, bryst, biceps, biceps, triceps, triceps. Dag 1 er: knebøy, markløft, hangups(rygg),rygg, skuldre, skuldre. Hvordan er det å trene knebøy og markløft samme dag? Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Knebøy og mark på samme dag er ikke noe problem, det jeg gjør selv. Greit å ha ben på samme dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå