Hanfrapubennedigata Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skal gå over fra min N97 mini til iPhone 4. Da trenger jeg jo nytt simkort, så må ha en annen måte å få kontakter over på. Jeg har fått overført kontaktene fra mobilen over i ei mappe på datamaskina, men kommer ikke lenger. Hvordan skal jeg gå fram for å få kontaktene over på iPhonen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvilket operativsystem kjører du og i hvilket format er kontaktene lagret? Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg kjører Windows. Jeg husker ikke helt filformatet. Men den kobla seg med Windows live mail. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvis det går an å eksportere alle fra telefonen som *.vcf eller hva det heter, så kan du åpne den i adressebok og synce den til iPhone 4. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Men er adressebok et program i Windows? for jeg fant det ikke. Har prøvd med outlook, men fikk det ikke til Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Har du Gmail-konto? (Hvis ikke, anbefaler jeg deg å opprette en) N97: Sett opp og sync kontaktene med din gmail-konto iPhone: Sett opp og sync kontaktene med din gmail-konto Enkelt og greit, da begge telefonene har innebygd støtte for sync mot gmail. På denne måten har du samtidig backup av dine kontakter på nett. Gmail støtter sync mot en rekke mobiler, så bytte av tlf i fremtiden vil bli en rimelig enkel affære Endret 14. januar 2011 av JaNeiJo Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Da får jeg prøve det da. Men når jeg skal synce på N97, skal jeg bruke nettleseren? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Her er oppskriften for din N97...: Google Sync: Setup Instructions for Nokia (N97) Husk å IKKE huke av for "Synchronize Tasks" (oppgaver) da dette ikke støttes og du vil derfor få error ved sync. Ellers velger du det du vil synce; Kontakter og/eller kalender og/eller E-post. Oppskriften for din iPhone finner du her: Mail, Calendar, & Contacts: Set Up Your Apple Device for Google Sync Her velger du også hva du vil synce; Kontakter og/eller kalender og/eller E-post Nokia'en kan være litt mere kresen enn iPhone'n på sync, men hvis du følger guidene så er det bare en lek. Lykke til og bare spør hvis du strander... Endret 14. januar 2011 av JaNeiJo Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Der fikk jeg det til ja. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå