Yonaz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Heisann! Noen som har noen ferdige sider og annbefale for nettbutikk? Må ikke koste all verdens da jeg er student. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva skal du selge? Finn.no/qxl/epla er gode markedsplasser for salg av varer om du ikke vil bruke penger på ett eget nettsted. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Hva skal du selge? Finn.no/qxl/epla er gode markedsplasser for salg av varer om du ikke vil bruke penger på ett eget nettsted. Eget designa klær så skal være ordentlig,hvor mye koster circa en ferdig designa side ? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Heisann! Noen som har noen ferdige sider og annbefale for nettbutikk? Må ikke koste all verdens da jeg er student. PHP MySQL Shopping Cart Tutorial Ble anbefalt denne som en tutorial for å lage en selv, men kildefiler følger med så du kan bruke og redigere den til ditt bruk. Veldig ypperlig til en enkel nettbutikk, og med mulighet for paypal(kredittkort-betaling) integrering. Ellers er det mye fine Joomla tillegg til å lage nettbutikk... lykke til! -frank Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 DISCLAIMER: Jeg er tidligere nabo av eierne: http://www.trollweb.no/ Jeg syntes dette er ganske rimelig. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ville ikke si det var særlig rimelig egentlig i forhold til hva du får igjen. Hadde du fått en ferdig butikk for de orginale 490kr måneden kunne jeg kanskje vært enig. Men de kjører jo nickel and dime med påslag for alt. Selv moduler som du kan laste ned gratis tar de 1200-6000kr for, direkte imponerende. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hadde du fått en ferdig butikk for de orginale 490kr måneden kunne jeg kanskje vært enig. Jeg har bare sett på forsiden og ikke på tilleggsmodulene. Det er 490,- prisen jeg tenkte på, trenger du noe mer enn det den tilbyr? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Et par standardfunksjoner som de tar seg ganske bra betalt for... Bestselgere - vis dine mest solgte produkter i hver kategori 990,- Enklere Legg i handlekurven ajax-funksjonalitet 990,- SilverSlide banner system for Magento 990,- Faktura betalingsmodul for Magento 1500,- Magento Hurtigkasse for rask utsjekking 5000,- Frakt-integrasjon mot Bring / Posten for automatisk fraktberegning av alle Postens fraktmetoder 3490,- "Bare" 12960kr + mva for det du vanligvis får med som standard i butikksystemer... Og da har ikke du med etablering på 2500kr + mva engang. Så for kun 15460kr + mva (totalt 19325) har du butikken, da har du ikke engang startet på design og evnt hjelp som er 850kr timen... Endret 16. januar 2011 av cruzader 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå