binge Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har planer om å få flislagt en del av uteområdet hvor det nå kun er lagt terrasseheller av det skjeve slaget. Problemet i så måte er at jeg helst vil unngå hele prosessen som man må gjennom for å få opp en skikkelig betongplatting som skal tåle både kulde og andre ulumskheter. Vil det kunne bli en duganes løsning å først bygge en treplatting, for deretter å legge byggplater av typen Wedi Balco opp på platten og benytte dermed benytte wedi`en som underlag for uteflisene? Tenker da i forhold til holdbarhet med tanke på både frost og generell belastning. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Utfordringen her er bevegelse. Treverk vil bevege seg gjennom årstidene (Fukt/temperatur), og ved belastning. Jeg tviler derfor på at du vil få et holdbart resultat. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fliser/stein skal ikke legges på levende materiale, så det ville jeg ikke ha gjort hvis du ikke ønsker at flisene skal løsne/sprekke opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå