Qwseyvnd Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hei. Det er problemer med min bærbar pc, denne skjermkort GT335M vil ikke bli funnet. I følge enhetsbehandling, så er det to forskjellige skjermkort, den ene er nVidia, den andre er Intel HD. Jeg prøvde å deaktivere Intel, da ble det svart skjerm, og Windows ville ikke finne den igjen i vanlig modus, så jeg måtte i sokkermodus for å reparere. Da gikk alt bra. Hvorfor har ASUS plassert to skjermkort i denne pc ? Endret 13. januar 2011 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nvidia kort for spilling, og intel kort for vanlig 2d. Dette er en løsning for å spare strøm, når du ikke spille de heftigste spillene, slik at du ikke bruker nvidia kortet i tomgang som bruker mer strøm enn intel kortet. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Men jeg har problemer med spillet Singularity Den nekter å åpne og kjøre spillet fordi den tror maskinen har kun Intel HD. Jeg syns GT 335M er bra nok for Microsoft Flight Simulator X. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ble løst med nyeste driveroppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå