Nala Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hei! Har akkurat bygd meg ny pc. Kjøpte dette skjermkortet SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon HD 5850 Vapor-X OC - 2 Link:http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?psn=0001&pid=336 Når jeg starter pcen min kommer det flere pipelyder og det lyser rød lampe på VGA på hovedkortet. Jeg bruker 2stk 6pins powerledning. Og jeg får ikke frem noe bilder på skjermen. Kan noen guide til hva jeg skal gjøre??? Har 750W Strømfårsyning fra MasterCooler som skal holde. Hovedkort: ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 Endret 13. januar 2011 av Nala Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 prøvd å bytte pcie slot ? sjekket at alle strømkontakter til hket er koblet til ? du er sikker på at den røde lampen lyser pga skjermkortet ? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Hei! Fant ut problemet, Skjermkorter var vist defekt. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå