F!owerpower Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei! Jeg skal kanskje flytte til Ålesund til sommeren når skolen her i bergen er ferdig(sommerferie) jeg går 1.året på medier og kommunikasjon her i bergen nå og trives virkelig på skolen min her. Men det har seg sånn at jeg mest sannynlig kommer til og flytte nå, og det kan jo bli spennede, men er det noen her som har erfaring med Ålesund vgs? er bare den og akademiet der oppe som har media. Need help! Hvordan er det med flytting til annet fylke(flytter med mor).. ang skole? har lest litt, men noen som har gjort det samme? Takk. Lenke til kommentar
andreasvik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har gått VG2 Media og Kommunikasjon i ålesund, Ålesund VGS har to avdelinger, Latinskolen midt i sentrum, og Voldsdalsberga, som har Media og Kommunikasjon. Du har også akademiet vgs, med det er privat skole,... absolutt ingen grunn til å gå der, bare mange jenter som går der fordi skolen er mer fancy og alle får mac med i kjøpet :S Voldsdalsberga ligger rett ved siden av Color Line stadion og sunnmørshallen, det er noen lunde fin skole, ganske nylig renovert,.. kan ikke si mer enn at jeg likte meg godt der jeg flyttet ikke, bare pendlet til og fra skolen, hadde hybel i sentrum.. Vet ikke om det svarte helt på du lurte på men om der skulle ver noe mer du lurer på siden jeg har gått der er det bare å spørre meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå