javanuben Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hei! Jeg har akkurat installert Ubuntu 10.10 (Desktop) på gamlingenes laptop, og alt ser ut til å fungere som det skal, bortsett fra en ting som plager meg: Hver gang maskinen startes må man skrive inn passordet (eller nøkkelen) for å kople til det trådløse nettverket. Nå har jeg ikke testet utenfor hybelen min, om det er routeren min som er problemet (noe jeg tviler på siden jeg aldri har hatt dette, eller lignende problemer med andre PCer og andre OSer). Hadde vært greit å fått fikset dette, før jeg gir tilbake laptopen i helga. Noen som har forslag? Ser ut som at nøkkelen ikke blir lagret på nøkkelringen mellom reboots, siden den er helt tom. Bilde av vinduet som åpnes hver gang jeg starter maskinen: Endret 14. januar 2011 av javanuben Lenke til kommentar
Croome Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://maketecheasier.com/auto-unlock-keyring-manager-in-ubuntu-intrepid/2009/03/14 Ta en titt der. Litt gammel ubuntu men fungerer relativt likt nå 1 Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Takk, det ordnet det! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 *sukk* Har Ubuntu fortsatt ikke fikset det tullet der? Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Nei, hadde visst ikke det. Aldri støtt på dette problemet før, så visste ikke at det var et gammelt problem. Ubuntu kan være skikkelig treige med bug fixes til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå