Comma Chameleon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Håper emnetittelen forklarer problemstillingen ganske godt, men utdyper gjerne. Det er da min mor som skal ha seg ny mobil. - Hun vil ha et godt kamera (trenger ikke det beste på markedet, men hun vil ta relativt gode bilder). - Den burde ha muligheter for å besøke facebook (og kanskje lese litt nyheter). For optimalt bruk her er vel en eller annen form for smartelefon beste valget? - Lett å bruke, sende sms/mms/ringe. - Pris; Rundt 3000. +/- noen hundrelapper går fint Kan sikkert strekke seg til 3500. - Telefonen må være uten abbonement, da hun har Tele2 SuperCheap som skal godt gjøres å slå Hun har sett på Nokia C7-00 og Nokia N8. Noen andre forslag? Endret 17. januar 2011 av uTukt Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 C7 og N8 er veldig gode hvis man liker Nokia. I prisklassen ville jeg sett på LG Optimus One, Samsung Galaxy 3, HTC Gratia og HTC Desire. Ja, disse har alle android men diverse fordeler og ulemper med alle. Hadde det ikke vært for facebook ville jeg nok anbefalt N8 uten tvil. Støtten for facebook her er enn så lenge relativt dårlig så lenge man ikke bruker Opera. Håper den sagnomsuste januarfixen ordner bl.a. dette Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Takk for svaret. Hun så igjennom en del mobiler, og valget fallt på HTC Desire Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 trodde det skulle ha bra kamera? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå