orlund Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Altec Lansing Octiv 202 er en god kombinasjon av musikk, vekkeklokke og ladestasjon. Les mer Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg forventa en pris nærmere 2,5k jeg! 800kr var jo svinebillig hvis lyden er god. Eneste minuset er at det kun er for iPhone/iPod. Jaja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Nå skal jeg være litt kjedelig igjen. For det heter virkelig ikke "noggo attåt"! Skal det være et forsøk på nynorsk? Da er det i så fall "noko attåt". Helt ærlig, om ikke annet må i det minste rettskrivningen være på plass. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Den har AUX inngang, men ikke en lydutgang om jeg forstod rett? Skuffende da den lett kunne vært fin å koble mot et ordentlig anlegg i ny og ne. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Spesielt liker vi fjernkontrollen og mulighetene til å buke den som ladestasjon... Fjernkontrollen er også helt grei 1: Kan man bruke fjernkontrollen som ladestasjon for flere enheter? 2: Dere liker spesielt fjernkontrollen, men den er bare helt grei? Språk er kjekt å kunne om man skal være skribent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg