Gå til innhold

Trenger data som kan gjøre flere ting samtidig...

Anbefalte innlegg

Hallo du!

Jeg har tenkt og kjøpe meg en ny datamaskin, jeg har ett budsjett på 7000-8000kr. Jeg trenger en data hvor jeg kan gjøre opp til flere ting samtidig siden den jeg har nå skrur seg av heeeeleeee tiden :I Jeg liker og se på film/gjøre lekser mens jeg spiller :3 (window mode ftw)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo du!

Jeg har tenkt og kjøpe meg en ny datamaskin, jeg har ett budsjett på 7000-8000kr. Jeg trenger en data hvor jeg kan gjøre opp til flere ting samtidig siden den jeg har nå skrur seg av heeeeleeee tiden :I Jeg liker og se på film/gjøre lekser mens jeg spiller :3 (window mode ftw)

Bruk samme skjerm og tastatur. Kjøp en ADM 4 kjerner's prosessor og asus hovedkort. og et HD series grafikkort. En corsair 600W strømforsyning og 4 GB ram, corsair eller kingston. Du kan også beholde strømforsyning hvis den er bra nok. Ellers så er cooler master kabinetter ganske billige, rundt 1000 hvis du ikke vil beholde det du har.

Endret av Trrn13P
Lenke til kommentar

Hallo du!

Bruk samme skjerm og tastatur. Kjøp en ADM 4 kjerner's prosessor og asus hovedkort. og et HD series grafikkort. En corsair 600W strømforsyning og 4 GB ram, corsair eller kingston. Du kan også beholde strømforsyning hvis den er bra nok. Ellers så er cooler master kabinetter ganske billige, rundt 1000 hvis du ikke vil beholde det du har.

Ja, men grunnen til at denne er under Bærbar er fordi jeg trenger en bærbar datamaskin :3 Sorry, glemte å ha med det, my bad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...