Cet Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hei! Bare lurer på en ting. Har noen prøvd Starcraft 2 eller lignende spill på Ubuntu? Er dette mulig eller er ikke Wine kommet langt nok? Har lest at folk blant annet har klart å kjøre wow på ubuntu. Endret 13. januar 2011 av Rgrehq543qh Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Blizzard bruker openGL til spillene sine, så de går godt under linux. Noen har hatt problemer med lyden, har jeg hørt, men utover det bør det gå smertefritt. Lenke til kommentar
Cet Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Blizzard bruker openGL til spillene sine, så de går godt under linux. Noen har hatt problemer med lyden, har jeg hørt, men utover det bør det gå smertefritt. Takk for kjapt svar. Neat! Lenke til kommentar
Croome Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=20882 Se der Lenke til kommentar
Cet Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Svarte, får dette når jeg prøver å innstalere i nyinnstalert Ubuntu 10.10: "No installer data could be found. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support" Har jeg gjort noe feil? HVa bør jeg evt gjøre ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Eh, konakte Blizzard Technical Support? http://dominikdorn.com/2010/07/starcraft-2-dvd-with-linux-wine/ Lenke til kommentar
o0 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Blizzard-downloader driver å krasjer i wine, finner ikke noe løsning på det. Men jeg brukte bare windows 7 i virtualbox til å laste ned patchene med, og spillet virker fint for meg nå hvertfall. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Blizzard-downloader driver å krasjer i wine, finner ikke noe løsning på det. Men jeg brukte bare windows 7 i virtualbox til å laste ned patchene med, og spillet virker fint for meg nå hvertfall. Det kommer feimelding og den fryser. Men hvis du lar den stå så jobber den selv om det ikke ser slik ut. Det er pain og få mounte dvden til SC2 i Ubuntu til vanlig, så jeg har lastet ned hele Starcraft 2 på denne måten. Når det gjelder og wine SC2 har jeg ytelsesstap, men går finfint og spille det Til og med i diamond league Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå