Gå til innhold

Problem med nytt sim-kort til iphone 4


Anbefalte innlegg

Heisann.

For noen dager siden fikk jeg mitt nye SIM-kort, fra netcom, til iPhone 4.

I dag fikk jeg iphonen og satt sim-kortet i.

Sammen med sim-kortet sto det at man kun trengte å sette det inn, taste pin-kode og så kunne man ringe osv og alt skulle funke.

MEN, det skjer jo selvfølgelig ikke. Jeg putter det i, synkroniserer med iTunes og alt, men fortsatt står det "ingen tjeneste" i venstra hjørne.

 

Noen som vet hva som må gjøres? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv da å tilbakestill telefonen. Om jeg ikke husker feil, så koble den til iTunes, når det er gjort, hold inne on/off-knapp og menyknapp samtidig i 10sek og slipp on/off-knappen i nye 10sek. Skal da komme opp et vindu i iTunes om du vil tilbakestille el.l. Trykk da at du ønsker å tilbakestille og restart tlf. Skal da fungere fint med det nye SIM-kortet.

Lenke til kommentar

Heisann.

For noen dager siden fikk jeg mitt nye SIM-kort, fra netcom, til iPhone 4.

I dag fikk jeg iphonen og satt sim-kortet i.

Sammen med sim-kortet sto det at man kun trengte å sette det inn, taste pin-kode og så kunne man ringe osv og alt skulle funke.

MEN, det skjer jo selvfølgelig ikke. Jeg putter det i, synkroniserer med iTunes og alt, men fortsatt står det "ingen tjeneste" i venstra hjørne.

 

Noen som vet hva som må gjøres? :)

 

Dersom du var Netcom-kunde fra før, og bare mottatt nytt microsim, så står det i brevet at du må kontakte Netcom for aktivering av simkortet når du mottar dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...