GrevenLight Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Heisann. For noen dager siden fikk jeg mitt nye SIM-kort, fra netcom, til iPhone 4. I dag fikk jeg iphonen og satt sim-kortet i. Sammen med sim-kortet sto det at man kun trengte å sette det inn, taste pin-kode og så kunne man ringe osv og alt skulle funke. MEN, det skjer jo selvfølgelig ikke. Jeg putter det i, synkroniserer med iTunes og alt, men fortsatt står det "ingen tjeneste" i venstra hjørne. Noen som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Prøv da å tilbakestill telefonen. Om jeg ikke husker feil, så koble den til iTunes, når det er gjort, hold inne on/off-knapp og menyknapp samtidig i 10sek og slipp on/off-knappen i nye 10sek. Skal da komme opp et vindu i iTunes om du vil tilbakestille el.l. Trykk da at du ønsker å tilbakestille og restart tlf. Skal da fungere fint med det nye SIM-kortet. Lenke til kommentar
jic Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du må ringe nc og aktivisere microsim Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Heisann. For noen dager siden fikk jeg mitt nye SIM-kort, fra netcom, til iPhone 4. I dag fikk jeg iphonen og satt sim-kortet i. Sammen med sim-kortet sto det at man kun trengte å sette det inn, taste pin-kode og så kunne man ringe osv og alt skulle funke. MEN, det skjer jo selvfølgelig ikke. Jeg putter det i, synkroniserer med iTunes og alt, men fortsatt står det "ingen tjeneste" i venstra hjørne. Noen som vet hva som må gjøres? Dersom du var Netcom-kunde fra før, og bare mottatt nytt microsim, så står det i brevet at du må kontakte Netcom for aktivering av simkortet når du mottar dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå