Thorsen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hei, jeg ønsker å få tak i et AC/AC plug-in adapter med en utspenning på 7,5VAC. Noen som vet om nettbutikker/forhandlere av elektronikk som kan ha. Jeg har allerede prøvd: Farnell Elfa RS Components Mouser Digikey Altitec Ingen av disse har lagerført 7,5VAC varianter. Jeg vet blant annet Mascot har i sine produksjonslister, se vedlagt datablad. Men jeg trenger bare et lite antall så jeg kommer ikke opp minimumsantall for å bestille. (Trenger rundt 5-10 stk). Edit: La til Altitec i lista, som vist hadde falt ut. 8710.pdf Endret 13. januar 2011 av Thorsen Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er jo bare å kjøpe en trafo, det bør det være enkelt å få tak på. Men du er avhengig av en komplett strømforsyning i kabinett? Lenke til kommentar
celebra Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://altitec.no fører mascot sine greier. Jeg klarer ikke å finne dem i nettbutiken, men man skulle jo tro de kunne skaffe hvis de har mascot på lista si og det finnes i katalogen. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Ja, det kan de. Det er bare å gå til en forhandler som tar vare på kundene sine (altså ikke Elkjøp osv) Endret 13. januar 2011 av Læremester Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Trafo er alternativet ja, og så bygge "hus" rundt selv. Har hørt med altitec alt, minste antall er 30 stk.. så da sitter jeg med minst 20 flere enn jeg trenger Samme greia er det med de fleste... bestiller du "nok" alt fra 50 til 1000 stk er de med en gang mye mer behjelpelige (naturlig nok). Endret 13. januar 2011 av Thorsen Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Så gå den motsatte veien: Ring til Mascot å be dem gi deg navnet på en leverandør i ditt nærområde som kan bestille den varen du trenger for deg. Forklar dem problemet først. Hvis de er litt serviceinnstilte så hjelper de deg med dette. Og hvis du får til svar at de ikke kan favorisere én av sine forhandlere, så be dem gi deg navnet på alle som er uten kjedetilknytning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå